Miss bidrottning

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av bidrottning - 20 oktober 2010 09:52

Today is the day !
Dagen som jag sett fram emot sen 3e september, då jag fick inbjudan.

Vi ska på rutinul idag, på Danderydssjukhus kl 16. HUR kan de ge en sån sen tid till mig !?! Som är så otålig! :)

Även fast jag sett Grodan nu ett antal ggr, så är ju ändå det här lite speciellt. Då de mäter och kommer fram till mer exakt Bf datum. Ska bli intressant att höra hur moderkakan ligger med, har ju fått för mig att det är den jag blöder ifrån.
Sen är det ju det där med missbildningar också, som de kan se nu. Men det får vi hoppas att vi slipper se !

Angående kön så har vi faktiskt inte bestämt hur vi ska göra, men det lutar åt att vi ska kolla det. Rätt så praktiskt, även fast det för den sakens skull absolut inte spelar någon roll vad det är för kön. Men då kan vi rikta in oss på antingen tjej eller killnamn..hehe.

Mamma kommer hit då Felicia slutar skolan och är här hemma med henne, det ser Felicia fram emot massor !! :) sen får vi se om mamma blir kvar här över natten för i em/kväll har de varnat för både snö o halka.

Jag återkommer !
  

Ovido - Quiz & Flashcards