Miss bidrottning

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av bidrottning - 15 oktober 2010 13:35

men vissa ungar kan jag bara inte med !
Tittar just nu på SuperNanny och förundras över hur ungarna beter sig !
Jag fattar inte, är föräldrarna rädda för sina egna barn eller? Vågar de inte säga ifrån??
De spottar, slår och skriker fula ord till både sin mamma och pappa.

Jag minns då jag jobbade i skolan en period i mitt liv, åk 0-2.
Vissa ungar kunde jag inte med bara..de som var jävliga mot andra barn..

Oftast var det ju dom som hade svårt i skolan, så de behövde väl hävda sig på nåt vis sen på rasten. Men nej, jag kunde knappt hjälpa dom på lektionerna, ville inte sitta med dom o äta mm..haha jag var ju ung, väldigt omoget men asså, vissa ungar kan jag inte med !!

Tidigare hade jag en unge i släkten, inte nu längre och förhoppningsvis har han fått mera vett nu ! Men när han kom hem till oss så kunde han slita ur alla cd skivor ur stället o slänga på golvet, gick o fingrade på allting !!
Jag minns en gång då jag satt o ammade Felicia, då satt han bredvid oss i soffan..då sparkar han henne på huvudet!! Å hans föräldrar säger ingenting !

Så i grund o botten är det ju föräldrarna det är "fel" på, som inte kan fostra sina barn..fri uppfostran eller vad de kallar det.
Men det föds ju inga elaka/onda barn.

Usch jag måste nog snart knäppa om, blir förbannad i hela kroppen då jag ser snorungarna !!

Av bidrottning - 15 oktober 2010 11:17

Befruktningen ägde rum omkring:
27. juni 2010
Hjärtat börjar att slå:
22. juli 2010
Embryot rör sig:
15. augusti 2010
Embryoperioden är slut, nu bär du på ett foster:
22. augusti 2010
Alla inre organ är färdigbildade:
22. augusti 2010
Risken för missfall avtar:
5. september 2010
Illamåendet avtar för de flesta:
12. september 2010
Könsorganen börjar bli tydliga(inte på ultraljud):
19. september 2010
Fostret sväljer och kissar:
3. oktober 2010
Ungefärlig tid för ultraljud:
10. oktober 2010
Du kan känna fostrets rörelser:
17. oktober 2010
Fostret börjar få regelbundet sovmönster:
31. oktober 2010
Fostret börjar att höra:
21. november 2010
Nio av tio barn överlever om de föds nu:
19. december 2010
Många foster lägger sig med huvudet nedåt:
23. januari 2011
Beräknat förlossningsdatum:
20. mars 2011

Ovido - Quiz & Flashcards