Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Jag kanske är en hemsk människa....

Av bidrottning - 15 oktober 2010 13:35

men vissa ungar kan jag bara inte med !
Tittar just nu på SuperNanny och förundras över hur ungarna beter sig !
Jag fattar inte, är föräldrarna rädda för sina egna barn eller? Vågar de inte säga ifrån??
De spottar, slår och skriker fula ord till både sin mamma och pappa.

Jag minns då jag jobbade i skolan en period i mitt liv, åk 0-2.
Vissa ungar kunde jag inte med bara..de som var jävliga mot andra barn..

Oftast var det ju dom som hade svårt i skolan, så de behövde väl hävda sig på nåt vis sen på rasten. Men nej, jag kunde knappt hjälpa dom på lektionerna, ville inte sitta med dom o äta mm..haha jag var ju ung, väldigt omoget men asså, vissa ungar kan jag inte med !!

Tidigare hade jag en unge i släkten, inte nu längre och förhoppningsvis har han fått mera vett nu ! Men när han kom hem till oss så kunde han slita ur alla cd skivor ur stället o slänga på golvet, gick o fingrade på allting !!
Jag minns en gång då jag satt o ammade Felicia, då satt han bredvid oss i soffan..då sparkar han henne på huvudet!! Å hans föräldrar säger ingenting !

Så i grund o botten är det ju föräldrarna det är "fel" på, som inte kan fostra sina barn..fri uppfostran eller vad de kallar det.
Men det föds ju inga elaka/onda barn.

Usch jag måste nog snart knäppa om, blir förbannad i hela kroppen då jag ser snorungarna !!

 
 
Monica

Monica

15 oktober 2010 16:51

Jag förstår precis! Vissa ungar beter sig som små monster och oftast så är det faktiskt föräldrarna som är problemet. Man blir förbannad när man ser dessa idioter som hellre tittar bort och lossas som ingenting, för att de inte vill ta konflikten med sina ungar. Sådana människor borde ju inte ha skaffat barn till att börja med.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Terese

Terese

16 oktober 2010 18:35

Håller med, ibland finns det ungar som man bara skulle vilja str****pa....ja du vet. Även om man vet att det inte är barnets fel utan föräldrarna så blir man så irriterad!

Har ju en här i närheten som har varit dum mot Filippa några gånger och det är ju inte direkt så att föräldrarna säger till honom. Man blir så arg när föräldrarna inte säger ifrån vad som är rätt och fel till sina barn. Hans lillasyster är tyvärr likadan. De är liksom så där äckligt uppkäftiga så man bara vill spy!

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards