Miss bidrottning

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av bidrottning - 12 oktober 2010 15:23

God efter middag mina juveler :)
Dotra kom nyss hem ifrån skolan, så nu är det lite ljud här hemma igen :)
Annars har jag sovit mkt idag, hade ont i huvudet på förmiddagen o allmänt seg.
Mitt andra    är fortfarande på jobbet, han slutar om 5 minuter ungefär..o sen är han hemma runt 16.40
Attans va förkyld han har blivit..han kan inte säga M länge..haha, jag o F mobbade honom för det igår..det blir liksom ett B istället för M..haha.

Min bror, Viktor ringde för ett tag sedan o undrade om han kunde tillbringa några timmar här imorgon fm för han ska lämna in sin bil här i Hallstavik.
Det ska bli skoj, är inte så ofta som vi träffas!! Då kom jag även på den briljanta iden att han kan hjälpa mig att få Felicias cykel till skolan imorrn bitti:)
Sen ska hon även ha den där på torsdagen med, men det får bli ett senare problem !

Ikväll blir det stekt lax och ugnsrostade grönsaker med romsås igen, nåt jag snöat in på tror jag :) men det är så jäklans gött !! Å nyttigt med :)

Vad blir det för middag hos er andra?

Ovido - Quiz & Flashcards