Miss bidrottning

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av bidrottning - 7 februari 2011 16:15

En vän till mig på FB som hade lagt upp den här låten, jag hade aldrig hört den tidigare men den fastnade i hjärtat på en gång. Gillar texten


Av bidrottning - 7 februari 2011 10:55

Kom precis hem från BM-besök, jag blir så förbannat LESS! Blodtrycket är ju fortfarande alldeles för högt, vad är det då för mening med att äta medicin??

Jaha, så nu ska jag tillbaka till henne imorrn igen..är det lika högt då så lär hon ju ringa in till Danderyd o höra vad de tycker..så det blir väl en tur in då igen :(

 

Annars så såg allt bra ut, Sf-måttet låg idag på 36 och hjärtljuden runt 150.
Sen bad jag även barnmorskan känna hur huvudet låg nu då jag har mycket tryck neråt och ilningar osv..och mycket riktigt så var huvudet längre ner i bäckenet, men ruckbart då andra barnet fixerar sig senare. Hon hade borrat ner sig iaf :) Duktig tjeja! Tänk om jag med kunde sköta mig!!

 

Skulle ha handlat och skickat iväg ett brev påvägen hem..sket'it! Ingen lust till nåt just nu! Jo dra täcket över huvet..å det ska jag göra också! Hej!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards