Miss bidrottning

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av bidrottning - 4 februari 2011 20:40

Det är inte ofta jag är med i tävlingar men den här kunde jag ju inte motstå, då jag vet hur viktigt det är med bebisens ömtåliga hud.

Då jag ändå hade tänkt att köpa dessa produkter så kan jag ju testa först att vinna ett sånt här kit :) har ju oftast otur i spel..men man vet ju aldrig ;)

Denna tävling finns inne hos http://tiobarnsmamma.blogg.se/2011/february/libero-tavling.html?_tmp=e4d21728c7eda6a1c371e4e4b2f048d642f89b21


  
Ett kit innehåller:
1 st Libero gosefilt i fleece
1 st Libero Baby Soft size 1
1 st Libero Baby Oil
1 st Libero Baby zink
1 st Libero Baby wash
1 st Libero Baby amningskupor
1 st Libero wipes
1 st necessär innehållande 3 samples på babyvård
3 st 50 kronors checkar (50 kronor rabatt vid köp av ett paket Libero blöjor)
1 st graviditetsbok

Av bidrottning - 4 februari 2011 08:29

Godmorgon! Äntligen fredag hörrni ni :)

Med det menas för mig att Felicia kommer efter skolan, Johan är ledig två dagar och jag får min favvorätt ikväll, 80-talsklassikern; Lövbiff,pommes och en massa bea :p *slurp*

 

Fast jag undrar vad jag ska se på tv ikväll?? Let's Dance tänker jag skippa nu för de jag höll på har åkt ut :( *Hannah & Bagge*
Kanske skippa teven helt o spela spel tillsammans istället? Ja det är en ide'! Geni kanske..så jag får förlora lite ;) Felicia är grym på Geni..det är en familjevariant, så hon får ju barnfrågor..men ändå. Det är ju lika svårt för henne som vuxenfrågorna är för oss..kan jag tro.


Annars då? Idag är jag & lillan inne i 34 fulla veckor, imorgon går vi in i v 35 alltså:) snart snart snart får vi träffa henne   
Som jag skrev på facebook igår kväll så trodde jag att hon skulle borra sig ut igen, så obehaglig känsla även fast jag vet att det är huvudet som tränger ner i bäckenet och kommer åt nerver o så. Men allvarligt känns det som att hon är påväg ut när som helst! Jag vill liksom trycka tillbaka..hehe och att stå o gå är jätte obehagligt, därför gick jag o la mig igår när det började.

Då kändes det inte längre men hon flyttade nog om där inne inatt :) det var ett jäkla bökande, men mys :)

Det börjar väl bli trångt för stackarn nu. En vän till mig fick bebis den 1a februari och hon hade legat så trångt så näsan var helt sne'..haha

Fast det rättar ju till sig sen :)

MORR Försökte ta kort på magen, men det är ju stört omöjligt att få en bra bild själv..får vänta tills någon annan kan ta.

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards