Miss bidrottning

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av bidrottning - 8 februari 2011 15:08

Jag slapp åka in till DS idag, så skönt!

Barnmorskan hade tydligen ringt dit in igår efter att jag hade gått och förklarat hur det låg till. De tyckte att det var bra att jag skulle tillbaka till henne idag o kolla det igen men om det var lika o jag inte hade några andra symptom(typ sprängande huvudvärk, dimsyn) så tykte de att det var onödigt att komma in, då jag ändå har en tid på måndag.

Igår låg undertrycket mellan 105-110..idag hade det sjunkit lite, dock ändå över 100. Men då kom BM o jag fram till att vi struntar i att åka in idag och jag kommer tillbaka till henne imorrn igen o tar ett nytt tryck..många tryck blir det!

Men det känns skönt att de håller koll på mig :)

Det kändes så skönt när jag gick därifrån, att vi slapp åka in, ett riktigt lyckorus i kroppen och jag kände verkligen att hade jag inte detta problem med trycket så skulle jag kunna njuta utav graviditeten på ett helt annat sätt!!

 

På vägen hem postade jag det där paketet jag sket i igår, å bara för att så köpte jag hem glass så Felicia(och jag;)) fick marängsviss då hon kom hem från skolan..perfa mot högt blodtryck!

Nu skiner solen, efter snön som kom inatt o imorse, vi fick säkert 5 cm:(

Men som sagt, solen skiner nu, det droppar från taken och Max har legat ute på trappen i säkert 1 timme o solat. Loveley!


Ovido - Quiz & Flashcards