Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Mysfredag och 34 fulla !

Av bidrottning - 4 februari 2011 08:29

Godmorgon! Äntligen fredag hörrni ni :)

Med det menas för mig att Felicia kommer efter skolan, Johan är ledig två dagar och jag får min favvorätt ikväll, 80-talsklassikern; Lövbiff,pommes och en massa bea :p *slurp*

 

Fast jag undrar vad jag ska se på tv ikväll?? Let's Dance tänker jag skippa nu för de jag höll på har åkt ut :( *Hannah & Bagge*
Kanske skippa teven helt o spela spel tillsammans istället? Ja det är en ide'! Geni kanske..så jag får förlora lite ;) Felicia är grym på Geni..det är en familjevariant, så hon får ju barnfrågor..men ändå. Det är ju lika svårt för henne som vuxenfrågorna är för oss..kan jag tro.


Annars då? Idag är jag & lillan inne i 34 fulla veckor, imorgon går vi in i v 35 alltså:) snart snart snart får vi träffa henne   
Som jag skrev på facebook igår kväll så trodde jag att hon skulle borra sig ut igen, så obehaglig känsla även fast jag vet att det är huvudet som tränger ner i bäckenet och kommer åt nerver o så. Men allvarligt känns det som att hon är påväg ut när som helst! Jag vill liksom trycka tillbaka..hehe och att stå o gå är jätte obehagligt, därför gick jag o la mig igår när det började.

Då kändes det inte längre men hon flyttade nog om där inne inatt :) det var ett jäkla bökande, men mys :)

Det börjar väl bli trångt för stackarn nu. En vän till mig fick bebis den 1a februari och hon hade legat så trångt så näsan var helt sne'..haha

Fast det rättar ju till sig sen :)

MORR Försökte ta kort på magen, men det är ju stört omöjligt att få en bra bild själv..får vänta tills någon annan kan ta.

    

 

 
 
Cornelia

Cornelia

4 februari 2011 09:53

Ja jag känner oxå för att rådissa Let´s danec nu :s
Spela spel är ju jämt kul så tycker det där var en toppenidé :)
Fast i just Geni har jag en förmåga till att känna mig hemskt korkad då jag inte kan frågorna, hihi :P

Härligt fort det går nu du :) Vilken söt bild du hittat!

Ha en bra fredag gumman!
Kram kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

6 februari 2011 13:54

Hur gick det, blev det en spelkväll istället för tv-kväll?

Ja ibland känns det verkligen som de ska ta sig ur magen på något sätt, verkligen obehagligt ibland men ändå lite mysigt :-D

Hoppas du har haft en fin helg och har en lika fin söndag!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards