Miss bidrottning

Alla inlägg den 12 september 2011

Av bidrottning - 12 september 2011 11:52

Men! Kan det sluta regna nån gång eller?? Man blir ju så låst..kan inte göra det man vill. Visst visst..finns inget dåligt väder..bara dåliga kläder..o jag har just dåliga kläder för sånt här väder.

Men vi får mysa inne då :)

 

Helgen svischade förbi i vanlig ordning, i lördags hade vi kräftskiva på Singö. Trevligt trevligt ! Mycket kräftor o ingen alkohol för min del..desto mindre kräftor o mer alkohol för andra ;)

 

I söndags var jag och Felicia på bio i Norrtälje, vi gick på Smurfarna i 3D. Själva filmen var väl inte kanon enligt mig men häftigt att se den i 3D format..men Felicia gillade den o det var ju huvudsaken.

Det kändes roligt att bara göra någonting med henne också, o inte ha skitungen med hela tiden ;) Tror Felicia uppskattade det också.

Det är så lätt att "glömma bort" de större barnen när det kommer en liten..inte bra !

 

Idag var jag till Häverö och hälsade på Johanna o Otis..men Lovisa var skrikarg (som vanligt) så det blev en snabbis. Jag hann nog inte ens ut fr deras tomt förrän hon sov och hon sover fortfarande i bilen. Det är ett nytt ställe som hon börjat sova på, för inte så länge sen så vaknade hon ju så fort bilen stannade men det verkar ha ändrats.

 

Idag har vi en värderingsman här, behövs tydligen för bodelningens skull. Att folk ska bli så jävla giriga när någon går bort o det handlar om arv..ska suga ut varenda krona som går !! Men men..

 

Idag är Johan ledig, han ska börja jobba skift på Forsmark nu, så då blev han ledig idag o imorrn, inte vanligt men gillas utav oss :)

Kanske blir en sväng till Thuns på eftermiddan..vi får se.

 

Nu kommer lite bilder fr kräftskivan i lördags.

      
     

 

Ovido - Quiz & Flashcards