Miss bidrottning

Alla inlägg den 18 september 2011

Av bidrottning - 18 september 2011 19:46

Det har ju blivit värsta köp & sälj hysterin på fejjan:) Kul är det ! Men ibland känns det lite hysteriskt..som idag.

Inatt sov jag ute hos mamma, hon kom nämligen med det underbara erbjudandet igår.."Sov hos mig inatt så tar jag Lovisa så får du(jag) sova ut inatt!" Love ! Hon är nämligen inte rolig just nu på nätterna..

Iaf så satt jag o kollade just på köp o sälj imorse där ute, å hittade ett par super fina sängbord !! 2 st för 150 pix, som hittat! Det var exakt i min stil också och skulle passa super här hemma ! Samtidigt som jag skrev att jag köper dom så skrev en annan tjej att hon ville köpa dom..därför blev det en liten fight om dom där..den som kunde hämta dem först fick dom! Hon kunde komma kl 14..då var kl 10. Jag skrev att jag kunde komma 11..fick ok om att jag fick köpa dom om jag kom då. Kastade ihop alla packning, in med ungar i bilen och körde de 3 milen. Så fick jag ett mess halvvägs.."en som bjudit 200 kr" Va fan, jag trodde dealen var att tog jag mig dit i tid så fick jag köpa dom!?? Men då avgjorde tydligen den där 50-lappen..blev sne..så sket i det totalt. Klart jag hade kunnat buda över, men kände inte för att punga ut en krona mer! Jag tycker iaf att det var dålig stil, då skulle hon ha skrivit bud från början.

 

Sen en annan sak..är även med på en "MeandI köp o sälj sida"

Super fina kläder, o bra kvalite'..MEN jag förstår inte hur man kan ge 400 kronor för ett par byxor till en liten bebis som växer ur dem fortare än kvickt ! För SÅ jävla mkt bättre är dom inte än ett par braxer från KappAhl tex...

 

Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards