Miss bidrottning

Alla inlägg den 30 september 2011

Av bidrottning - 30 september 2011 17:13

När man gör skillnad på egna o andras barn.

Hur svårt kan det va? Man tycker väl på ett sätt, ja då beter man sig så mot alla barn. Inga speciella regler för sina egna..usch o tvi!

Vilken slags förebild blir man då??


Behövde bara få ur mig, blir så arg !


Felicia kom hit idag :) Jippie!! Jag blir glad och lycklig:)

Ikväll ska hon på party, så nu har hon stora bestyr med att fixa iordning sig..hon funderade just om barn får använda SB12..hmm vad har hon för planer?? :O

 

Min stora fina tös !!

 




Av bidrottning - 30 september 2011 13:58

Idag hade jag Sandra+Alfons och Kathrin+Alicia här på fika   

Vi tog lite bilder på dom igen, sist var ju precis i början och de har ju vuxit endel sen sist..även fast min lilla har en bit kvar tills hon kommer upp i deras storlek ;) Min lilla mini    det måste bero på att hon har såå småväxta föräldrar ;)

 

Vi pratade just att det är lite roligt med de där 3, för allihopa skulle ju ha varit mars barn..men alla 3 blev februaribarn istället..

Här kommer lite bilder från dagen på våra sötnötar :)

 

     

Lovisa & Alfons samspråkar lite :)

     
Här har Alicia vaknat också :) Alla 3 musketörer samlade       

Ovido - Quiz & Flashcards