Miss bidrottning

Alla inlägg den 13 september 2011

Av bidrottning - 13 september 2011 18:48

Vågar knappt berätta..men Max drog omkull mig idag..han är en liten Jack Rusell.. å jävligt billig just nu och för all framtid !

 

Jag har bestämt mig för att börja ta promenader igen, både bra motion och lite egen tid när Johan är hemma så han kan ha Lovisa.

Vi var till Thun's idag..MYCKET fina kläder..men fick jag på mig dom??! Nej!

Jag kände bara att, nu är det slut med detta!! Jag ska tillbaka till den form jag en gång varit..way way back!


Köpte mig ett par ordentliga promenadskor och tog första promenaden nu ikväll..för att vara snäll mot hundf*n så tog jag med han också, promenaderna för honom har ju också  minskat rätt drastiskt.

 

Jag vet inte hur det gick till..men vi mötte en tjej med en Pitbull?..ja nåt åt det hållet iaf. Max är skit störig mot andra hanhundar..pissar han inte på dom så morrar han o har sig..skit töntig !

Hennes hund höll på lika dant..men så när vi gått förbi dom så vänder Max tillbaka mot den hunden och på nåt vis så springer han runt mina ben och trasslar in mig i kopplet, så när jag tar ett steg framåt så blir det tvärstopp och jag faller handlöst framåt..hahaha..vilken syn!

Hundarna ryker ihop iaf, för jag tappar kopplet när jag ramlar..tillslut fick vi isär dom..när jag kravlat mig upp från leran..hmmppff

Hål på byxorna fick jag också och såhär ser mitt ben ut :(

 

Det var sista gången den hunden gick med mig på promenad.

 

Förövrigt så tror jag Lovisa har börjt säga mamma :))

Om jag kommer efter att ha varit borta ett tag, eller om hon ser mig så säger hon "Mamm Mamm Mamm" Jag inbillar mig att det är MAMMA iaf ;)

Go'kväll!


 

Ovido - Quiz & Flashcards