Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Motivationen sjönk !

Av bidrottning - 3 maj 2010 08:37

Måndag och som vanligt så var det vågens tidpunkt.

Fast jag blev då inte nöjd  +-0 visade den. Piss ! Motivationen sjönk på en gång också ville jag bara skita i allt ! Men så tänkte jag att, näee jag kan inteb förvänta mig att gå ner 1-2 kg varje vecka..å även om inte vågen visade mindre så visade måttbandet det. Men det är trist, en hel vecka tills nästa gång !!
Men den här veckan ska jag vara stenhård och inte unna mig nåt för veckobonusen tänkte jag..så får vi se vad det visar om en vecka.

Solen skiner än så länge, jag funderar på att lite senare gå ut och skrapa bort lite färg på ett gammalt skrivbord vi har tänkt att Felicia ska ha i sitt rum.
Johan visade mig igår hur värmepistolen fungerar och det var ju inga konstigheter...inte konstigt aaalls!!   

Johan har åkt till jobbet, första hela veckan här i Hallstavik*toppen*

Felicia och hennes kompis Ebba vaknade för ett tag sedan, nu sitter de upp i hennes rum och spelar DS.

Jag ska ta med mig kaffekoppen och hundarna ut på tomten tror jag bestämt.

        

 
 
Ingen bild

Malin

3 maj 2010 09:30

Jag tycker du är superduktig och som du själv säger, inte kan du förvänta dej samma nedgång varje vecka. Det hade ju oxå kunnat vara sämre!
Nej, det var väl inget konstigt med den där värmepistolen :)
Låter som en härlig dag.

ng din kommentar; de som jag misstäker ligger bakom allt skitsnack har inte mitt nr, vad jag vet. Kan bara inte fatta vem det är även om jag börjar få mina misstankar. Inte kan det va nån som tycker det är kul, fast man vet ju aldrig. Otäckt är det iaf och precis som du sa så verkar det ju nästan som om Han fortfarande har makten! Äckligt!

Tack själv fina du.
Ha nu en bra dag och glöm inte tummen runt 11 snåret ;) Jag ska bara hem igen så jag kan rapportera till dej :D
Kram

 
Linda

Linda

3 maj 2010 13:17

Du ska se att det visar ett betydligt roligare resultat nästa vecka! som sagt, man får sånna där tråkiga vågresultat ibland...jag med!!!

Jodå jag har Johannes och Sebastian sedan tidigare och det är varannan vecka som gäller. M har inga barn sedan tidigare ( skönt , har nog ´med mitt ex å kompromisser å allt... ) Så han gick ifrån att vara singel i 10 år till att bli plast pappa till 2 killar!!! Men det gick ju bara sååååå bra, .. han är en extra förebild å det är gott.
Huset köpte vi i januari, det är en släktgård, Mogges farfars far byggde det så det känns väldigt speciellt att bo här.... =)

kramar om

http://lindamariette.blogspot.com

 
Ingen bild

strulmajjan

3 maj 2010 19:35

Tänk vad många mjölkpaket du redan har gått ner=)
Blir lätt att stirra sig blint bara för man inte går ner en vecka. Jag kämpar oxå med vikten fast vi har cafét "flin" Smakprovar och spottar ut . Så än har jag gått ner 9 kg . Jätte kul att ha sina gamla jeans igen.Lycka till Linda du är på rätt väg.Kram

 
Terese

Terese

3 maj 2010 23:40

Förstår om din motivation sjönk, men som du säger så går man ju inte ner 2 kg varje vecka utan det kommer säkerligen pendla lite grann. Det är ju jättebra det att måttbandet visade mindre!

Jag heeeejar på dig :-D

Kramis

http://terese.wordpress.com

 
Lotta

Lotta

10 maj 2010 08:33

Har inte varit här inne på väldigt länge nu märker jag.. tar alla inägg i tur och ordning och hoppas att din motivation nu är bättre. Du är bäst!
Lotta

http://www.viktinfo.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards