Miss bidrottning

Alla inlägg den 15 september 2011

Av bidrottning - 15 september 2011 08:16

Godmorgon!

Jag blir knäpp snart på de här nätterna !! Ungen sover ju inte !! Å är lika pigg på dagen för det..när ska mamman sova??

Från kl 21 igårkväll till ungefär 03 så vaknade hon 2-3 ggr / timme..vaknar med ett gallskrik..skit förbannad !! Ligger o dunkar med benen o fötterna i sängen och jag hör verkligen på skriket att hon är arg!

Å inatt var hon vaken och skrek länge..oftast brukar det bara vara att klappa lite på henne och visa att jag är där så somnar hon om..jag gav upp tillslut, när kl närmade sig midnatt..hon låg o skrek i vår säng och jag somnade ändå..när jag vaknade till så hade hon också somnat :P

Vägrar börja gå upp med henne, så hon får det till nån vana..

 

Jag vet inte vad jag ska göra??

Dagarna blir ju helt förstörda, känner mig bakis konstant !

Hade tänkt o gå på babyöppet idag, men som det känns nu; NEJ

Tråkigt som fan, men är ju helt slut, orkar inte umgås...

 

Nej nu är jag less!

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards