Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

UL idag igen.

Av bidrottning - 3 september 2010 08:19

Så var det sags för ultraljud idag igen, 2 veckor sen sist.
Tidigare gånger har jag varit helt säker på att vi inte ska få se nån bebis, men denna gången känner jag inte så :) Hoppas på att min känsla stämmer.
Kanske vi kan få se ett simhopp idag med? :)

 

Annars så regnar regnar o regnar det här idag ! Just östkusten skulle få regnskurar..ja jag tackar ja ! *Morr*
Fast desto mysigare att ligga inne o kolla på film i och för sig :)

Vaknade annars klockan 07 idag, av att telefonen ringde..Usch gillar inte att vakna utav den! Då slår mina katastroftankar igång !!
Men så var det en kompis till Felicia som ringde då. Å nej, Felicia är inte här !

Jag ringde förövrigt till henne igår, hon hade inte blivit värre med förkylningen iaf, det var skönt ! Jag berättade att vi skulle på UL idag..då säger hon som vanligt "Då måste du ringa mig sen mamma, och berätta!!"
Gullungen !

 

Ha nu en fin dag alla !

 
 
Terese

Terese

3 september 2010 10:45

Lycka till idag nu, hoppas att allt ser bra ut!
Skönt att F inte blivit värre med förkylningen i alla fall.

Här idag är det lite mulet och soligt om vartannat, kan tänka mig att det kan bli regn lite senare idag. Men det är kallt ute, håller ju på och fryser ihjäl. När jag åkte till arbetsförmedlingen förut var det 6 grader ute bara. Nu har det väl stigit till 9. Känns verkligen att hösten är här nu!

Ha en fin dag du också!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Anna

Anna

3 september 2010 14:01

Hoppas det gick bra på UL! KRAM

http://septemberbebis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards