Miss bidrottning

Alla inlägg den 3 september 2010

Av bidrottning - 3 september 2010 15:38

UL gick toppen !
Grodan vinkade till oss den här gången :)
Läkaren sa "Tittade nu skickar den lill* en hälsning till er"  


Jag blev också fortsatt ordinerad vila då jag fortfarande blöder och fick en sjukskrivning till den 27e september. Ska tillbaka till han då, samma dag.
Vet inte om det blir UL då med eller om vi bara pratar.
Jag vill inte ta för många UL heller...rutinUL kommer ju strax efter där sen.


Grodan mättes tom att vara 3 dagar större än vad beräkningen fr sista mens visar..men det kan jag ju lista ut med lilltån, att jag & Johan inte kommer få nåt litet barn:)


Johan vägde närmare 5 kilo då han föddes och var 57 cm lång :O
Så där vet jag vad jag har att vänta sen till förlossningen :)


Av bidrottning - 3 september 2010 08:19

Så var det sags för ultraljud idag igen, 2 veckor sen sist.
Tidigare gånger har jag varit helt säker på att vi inte ska få se nån bebis, men denna gången känner jag inte så :) Hoppas på att min känsla stämmer.
Kanske vi kan få se ett simhopp idag med? :)

 

Annars så regnar regnar o regnar det här idag ! Just östkusten skulle få regnskurar..ja jag tackar ja ! *Morr*
Fast desto mysigare att ligga inne o kolla på film i och för sig :)

Vaknade annars klockan 07 idag, av att telefonen ringde..Usch gillar inte att vakna utav den! Då slår mina katastroftankar igång !!
Men så var det en kompis till Felicia som ringde då. Å nej, Felicia är inte här !

Jag ringde förövrigt till henne igår, hon hade inte blivit värre med förkylningen iaf, det var skönt ! Jag berättade att vi skulle på UL idag..då säger hon som vanligt "Då måste du ringa mig sen mamma, och berätta!!"
Gullungen !

 

Ha nu en fin dag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards