Miss bidrottning

Alla inlägg den 11 september 2010

Av bidrottning - 11 september 2010 19:20

Drömmer man inte i vanliga fall så gör man det då man är gravid, det kan jag lova ! :)
Jag har två drömmar som återkommer, en är ju den där när jag ammar kattungar för att deras mamma övergivit dom..å att deras sylvassa tänder gör så ont..haha
Å jag verkar ha snöat in på amning, kanske för att jag hoppas så innerligt att jag kommer att få göra det denna gången. Mjölken sinade för mig sist, från en dag till en annan.

Så en annan dröm jag har handlar också om amning och då är det att jag glömmer amma mitt barn, det kan ha gått en vecka o jag kommer på jag har inte ammat mitt barn ! Å när jag ska amma finns ingen mjölk kvar för att det inte har blivit stimulerat. Vad bebben lever på är ju en annan fråga??

Kan lova att jag inte vaknar lugnt o stilla dessa gånger...

Av bidrottning - 11 september 2010 12:05

Har du druckit tills du spytt? Nej har knappt druckit nå alkohol alls..blev lite på midsommar.
Sårat någon? Ooh! Hoppas inte det...
Förlorat en vän? Inte förlorat, det hoppas jag aldrig att jag gör med henne..Men planer vi hade blev aldrig av..så träffade henne bara 1 gång denna sommaren..känns trist.
Träffat nya människor? Japp, det är väl nästan oundvikligt?
Kysst en främling? Neej, har ju min loverboy här hemma ;)
Tagit droger? Nej !
Haft en sommarflört? Har ju fortfarande min loverboy här hemma :)
Gråtit? Ja, av både glädje och sorg
Skrattat tills du kissat på dig? Haha, neej inte så pass.
Tältat? Nej, tanken var så men det blidde aldrig av
Varit vaken en hel natt? Nej..men en bit in på natten.
Solat? Oh ja ! Vad är väl en sommar annars? Mer än vanligt faktiskt.
Badat? Ja, annars hade jag inte överlevt denna sommaren
Haft ett förhållande? Såklart, med min loverboy :)
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya piercingar/tatueringar? Nix, men har planer på ny tatuering
Läst en bok? Har blivit en hel del böcker i sommar faktiskt..
Skickat fel sms med flit? Nej..
Suttit vid datan en hel natt? Nix..blir ju mindre data på sommaren
Näckat? Japp :) Å det var så skönt !
Solat naken? Nej
Fått utegångsförbud? Haha, nej. Nu är jag vuxen o slipper det
Sagt "jag älskar dig " till någon och menat det? Ja, till min dotter och loverboy:)
Varit i slagsmål? Ehh..nej
Pussat någon utav samma kön? Min dotter såklart..
sjungit högt på ett berg? Nej, inte på ett berg just.
Kysst någon i regnet? Hmm..näe
Kysst någon i skogen? Nej

Kysst någon du inte borde? Nej
Tappat rösten? Nej
Varit på festival? Nej

Gått upp i vikt? Ja

Gått ner i vikt? Ja
Bränt dig? Ja lite lättare..har varit ovanligt duktig att smörja in mig i år
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Ja nån rand har det väl blivit efter bikini o linne
Varit utomlands? Jaa, första gången för mig till ett varmare ställe..å VARMT var det ! Turkiet.
Gjort ett bra köp? Gör alltid bra köp;)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Lite smått kanske...
Haft skadeglädje? Nej det tror jag inte...
sovit under bar himmel? Nej men det är nåt jag gärna skulle vilja göra
Vad kommer du sakna mest? Solen och värmen, härliga sommarkvällar, bad i havet, ljuset
Har du svarat ärligt på alla frågor? Såklart !

Av bidrottning - 11 september 2010 11:35

Felicia ska snart åka på kalas..helt plötsligt skulle hon visst ha både hårspray och parfym :O
Det stinker och huvudvärken på stackars mamman börjar göra sig påmind !
Urk vad det luktar starkt !


Ovido - Quiz & Flashcards