Miss bidrottning

Alla inlägg den 16 september 2010

Av bidrottning - 16 september 2010 20:56


En tjej som "sjöng" låten på Idol ikväll, dock inte bra.
Men minnen o känslan kom upp..varm sommarkväll-96, lite för mkt alkohol i kroppen och....sen säger jag inte mera ..haha

Av bidrottning - 16 september 2010 11:34

Nu har jag faktiskt inte blödit på 3 dagar   

Jag tycker jag har klarat av det bra att inte göra nåt här hemma, bara vara.
Men sen igår så är jag grymt rastlös !! Ja det kan ni ju läsa i tidigare inlägg.

Jag funderar på om jag ska göra nåt..åka nånstans kanske?
Skulle vara SÅ skönt att komma utanför dessa 4 väggar ! Woho ni anar inte !!

Men vad ska jag våga göra??
Tänkte testa bara för att se om jag börjar blöda igen eller hur det blir.

Samtidigt ska jag ju inte åka bil för långt och jag vill inte börja med nåt för "stort"..bara NÅT? Men vad??


Vad tycker ni?
Eller ska jag bara stanna hemma o hålla ut tills nya läkarbesöket den 27e?

Ovido - Quiz & Flashcards