Miss bidrottning

Alla inlägg den 10 september 2010

Av bidrottning - 10 september 2010 15:55

Vi sitter i soffan & tittar på Beverly Hills..så säger hon..
"Mamma, vet du ?
En tjej i min klass(4an) har stringtrosor, jag såg det idag på gympan.
Det ser äckligt ut ! Å vad har hon för föräldrar som låter henne ha det?

Skulle du tillåta mig ha det? Förresten så skulle jag inte vilja ha heller, det ser inte skönt ut."

Är hon inte underbar? Min bästa   


Fast jag håller med henne..men med lite starkar ord !

Helt sjukt att låta sin 10 åriga dotter använda string !!!!


  

Av bidrottning - 10 september 2010 13:42

Äntligen nåt som går vägen för oss !
Det har varit lite kämpigt nu när först detta med blödningarna o oron för Grodan blev o sen nu blev Johan uppsagd från jobbet.
Han trivdes ju aldrig, chefen var en hög med skit bara..men ändå det var ju endock ett jobb med BRA inkomst.
Men så har Johan sökt en hel del jobb och blev uppringd igår om han ville komma på intervju, ja du har i princip fått jobbet redan nu sa de..men vi vill ju gärna träffa dig först !
Det är i Stockholm, så det blir en bit att åka. Men vad gör man inte för att ha ett jobb, vi kan ju inte bägge gå hemma ! Om inte annat så sliter vi på varann ;)
Så idag har han varit på Ekerö, på intervju..å nu ringde han ! Han hade fått jobbet:) Börjar på tisdag..men ska in på måndag antagligen för att eventuellt få firmabil..det skulle ju vara himla skönt ! Då slipper han åka buss eller ta egen bil.
Lönen var riktigt bra också ! Vad han ska arbeta som?
Inom VVS... ja rörmokare.

Så det var min lilla hemlis idag Terese :)

Ovido - Quiz & Flashcards