Miss bidrottning

Alla inlägg den 26 september 2010

Av bidrottning - 26 september 2010 19:50

Jaha, då sitter man här och det är söndagskväll igen..dock fel söndag   
Johan skjutsade Felicia till hennes pappa för ett par timmar sedan, som alla andra söndagar som är fel har jag gått med en klump i bröstet hela dagen och tårarna precis innanför ögonlocken .

Det känns så långt nu när jag ser alla dagar framför mig, men vet ju att det brukar gå fort. Vill bara så gärna ha min älskling här jämt !Men vet ju att det inte kan vara så. Felicia längtade även efter sin pappa nu, så tror och hoppas att det är värst för mig.


Just nu sitter jag och väntar på att Ensam mamma ska börja !

Just ja, i helgen var vi ute på Singö, träffade moster o morbror..kusinerna..kusinbarn..mamma, brorsorna o Evelina(brorsdottern)

Hon är nu 2½ år, vilken härlig ålder det är alltså !! Munnen går i ett ! Pratar pratar pratar och en hel del trots ;)
Satt ett tag & funderade på vad jag har givit mig in på igen ;) Nej så illa var det inte !
som vanligt är jag värdelös på att ta med mig kameran, så inget blev ju förevigat att lägga ut här :(
Vi åt iaf för kung & fosterland !! Jag var mätt flera timmar efteråt och kunde knappt andas..usch ingen härlig känsla alls.
Men det var ju kräftor & det är ju så gott !! En super god kycklinggryta och sen Johans goda äppelkaka till efterrätt..allt detta fick jag i mig med en liten groda i magen :D

Apropå Grodan, så ska vi ju in till läkaren & kika på den imorrn igen :)
Ja jag tror att vi får göra ul iaf, ska väl mest dit för att prata om fortsatt sjukskrivning eller ej. Sista dagen imorgon.

Nej nu är det 3 minuter kvar tills det börjar, nu lär jag förbereda mig med mysfilten och hitta rätt position i soffan :D

Fin kväll önskar jag Er <3

Ovido - Quiz & Flashcards