Miss bidrottning

Alla inlägg den 12 september 2010

Av bidrottning - 12 september 2010 19:48

Snart börjar Ensam mamma söker och vi åt tacos igår..haha..vilken vändning det där blev..jaja..
Iaf så blev det en massa tacochips kvar, så ikväll ska vi dippa dessa chips i..en blandning utav gräddfil och tacosås.Det är super gott !
Å så en 33 cl burk cola till mig, har druckit en burk varje dag nu i 3 dagar.
Har fått sånt sug efter det ! Mår mindre illa med.


Senare ikväll blir det även MammaMia...om jag orkar.
Jag är väl den enda som inte sett den filmen?

Av bidrottning - 12 september 2010 13:15

Återigen Fel söndag ! Idag åker Felicia till sin pappa igen för en vecka, usch vad tomt o trist det kommer bli här hemma   
Jag går med en stor klump i magen hela dagen...mår nästan illa vid tanken.

Även fast jag vet att veckan kommer gå fort..men nej..jag vill inte !

  

Ovido - Quiz & Flashcards