Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Tips!

Av bidrottning - 12 september 2010 19:48

Snart börjar Ensam mamma söker och vi åt tacos igår..haha..vilken vändning det där blev..jaja..
Iaf så blev det en massa tacochips kvar, så ikväll ska vi dippa dessa chips i..en blandning utav gräddfil och tacosås.Det är super gott !
Å så en 33 cl burk cola till mig, har druckit en burk varje dag nu i 3 dagar.
Har fått sånt sug efter det ! Mår mindre illa med.


Senare ikväll blir det även MammaMia...om jag orkar.
Jag är väl den enda som inte sett den filmen?

 
 
Terese

Terese

12 september 2010 21:33

Men fy på dig, har du inte sett Mamma Mia än!? ;-) Tog ganska lång tid för mig också att se filmen, blev att jag tittade på den tillsammans med Filippa för hon ville så gärna ha filmen efter det att hon sett den hos en kompis (var väl mest låtarna som hon fastnade för...hihi)

Filmen jag såg igår var inget vidare! Värdelöst skådespeleri och den var faktiskt inte ett dugg spännande. Man visste hela tiden vad som skulle hända liksom. Inte alls i närheten av filmerna Handen som gungar vaggan och Ensam ung kvinna söker.

Om jag orkar sedan kanske jag tittar på dramafilmen istället som jag valde mellan igår "The Last Song".

Hoppas du har haft en bra dag!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

13 september 2010 12:14

Jag missade ju mammorna jag, fick åka till akuten ist men kan ju se det på datan is. Gillar det jag :)
Mammi miaär bra, det tog faktiskt lite tid för mig oxå med den filmen men gillade den.
Såg du den då?
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards