Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Till er som undrar....

Av bidrottning - 3 september 2010 15:38

UL gick toppen !
Grodan vinkade till oss den här gången :)
Läkaren sa "Tittade nu skickar den lill* en hälsning till er"  


Jag blev också fortsatt ordinerad vila då jag fortfarande blöder och fick en sjukskrivning till den 27e september. Ska tillbaka till han då, samma dag.
Vet inte om det blir UL då med eller om vi bara pratar.
Jag vill inte ta för många UL heller...rutinUL kommer ju strax efter där sen.


Grodan mättes tom att vara 3 dagar större än vad beräkningen fr sista mens visar..men det kan jag ju lista ut med lilltån, att jag & Johan inte kommer få nåt litet barn:)


Johan vägde närmare 5 kilo då han föddes och var 57 cm lång :O
Så där vet jag vad jag har att vänta sen till förlossningen :)


 
 
Terese

Terese

3 september 2010 18:41

Har väntat hela dagen med en uppdatering från dig :-D Skönt att allt såg bra ut även den här gången och bra at du blev sjukskriven också!

Vad stor var F när hon föddes och hur stor var du? Nä din gubbe var ju inte så liten när han föddes....hihi. Trevligt att föda ut en 5 kilos bebis sedan då ;-) Vår granne fick ju en dotter i våras som vägde 5,7 kg och var 55 cm lång eller något sånt, turligt nog fick hon föda med snitt!

Själv får jag små bebisar, men de växer tydligen ikapp sedan har vi märkt. Filippa vägde ganska lite jämfört med sin längd fram tills hon var 5 år. Sedan drog det iväg och nu ligger hon mer jämnt mellan vikt och längd på kurvorna och Filippa är en av de längsta i klassen. Vilmer väger också ganska lite nu till sin längd. Men han är mycket längre än vad Filippa var i hans ålder. Konstigt att barnen blir så långa....varken jag eller Niklas är ju speciellt långa! :-)

Ha en fortsatt trevlig och mysig kväll!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

4 september 2010 13:25

Vad bra att allt såg fint ut, tänker mycket på lilla/e grodan jag oxå vet du :)

Jag hoppas allt är okej för övrigt då? Blir dun ensammen hela dagen? Jga hade ju gäena kommit på kaffe jag då men får ju inte dricka det än plus att det tyvärr är lite långt till dig...

Ha en bra lördag vännen min.
Kramar!

 
Monica

Monica

4 september 2010 16:02

Kan tänka mig att det blir ensamt och tråkigt att vara förpassad till viloläge hela dagarna. Men du får fokusera på belöningen... fast jag hade nog fått panik vid tanken på att föda en 5kilo stor bebis. Aj aj:(

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards