Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Ännu en rolig(tråkig?) lista.

Av bidrottning - 8 september 2010 19:31

Jag har....
(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) sett någon dö
( ) har blivit fastbunden
(x) har haft på ögonbindel
( ) ringt 112, sos
( ) Med i 10000 m klubben
( ) Haft sex på ett tåg
( ) Haft sex på en spårvagn
( ) Haft sex på en buss
( ) haft trekant
( ) blir kåt av lack & läder
( ) blivit knullad med en strap-on
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) fuskat när jag spelat spel
( ) somnat i skolan/på jobbet
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en orkan
(x) sovit under stjärnorna
( ) klappat en delfin
(x) dansat i regn
(x) gjort upp eld på en strand
(x) fastnat med tungan i metall
(x) stannat uppe hela natten
(x) haft en träkoja
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
( ) raggat på någon som är 20 år äldre
(x) sovit naken
(x) modifierat denna listan
(x) smakat på granbarr
(x) skogsvandrat
(x) badat naken
(x) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) Haft sex på jobbet
( ) Varit i mer än 10 Länder
(x) Trängt mig i en kö
(x) Träffat fler än 5 personer från nätet

HUR SER SAMMA LISTA UT FÖR ER?

 
 
Terese

Terese

9 september 2010 11:39

Hihi...den där listan känner jag igen :-D

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

9 september 2010 12:11

Tycker det är skoj med alla de här listorna, jag vll ju oxå göra den nu :)
Fastnat med tungan i metall? Gick du på det Linda? :D Haha!

Kram till dej!

 
Monica

Monica

9 september 2010 15:05

Listor är kul tycker jag.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards