Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Torsdag

Av bidrottning - 9 september 2010 11:46

Idag är det redan torsdag, inte klokt vad fort dagarna går fast man inte gör ett JOTA!

Efter skolan idag ska Felicia till Norrtälje med sin mormor, de ska köpa inneskor till gympan för presentkortet hon fick då hon fyllde år.

Sen skulle de visst äta på Donken efter det.

DÅ tänker jag komma med förslag till Johan att beställa en sallad från den loka pizzerian till middag, så slipper han göra nån middag ikväll.

Idag är det lite ruggigt inne tycker jag..behövs nog göras en brasa.

Ta hand om er !

 
 
Ingen bild

Malin

9 september 2010 17:30

Javiss springer bara dagarna iväg?! På gott o ont antar jag.
Trevligt för Felicia :)
Säger du alltså loka ist för lokala? Trodde du skrev fel bara men har nu sett det ett antal ggr :)
Mysigt med en brasa, det är en fördel med denna årstiden, visst är det ruggigt! Tror oxå vi märer av det mer då vi inte får göra nåt typ. Fast det är ju oxå febern som spökar för mig förstås.

Hoppas din huvudvärk känns bättre och att du får en fin kväll!
Kramar!

 
LInda

LInda

9 september 2010 18:11

Haha, nej Malin, vi säger lokaLA här med :) Vet inte varför det blivit sådär...Haha..
Fick lov att ta ett par alvedon tillslut för huvudvärken gav inte emd sig, blev snarare värre. Men nu har den gått tillbaka*skönt*
Vill liksom inte ta för mkt piller nu...även om alvedon inte är det värsta förstås..men de kommer ju med olika forskningar hela tiden..nu låter det ju att bebisarna lättare får astma/allergi om mamman ätit alvedon under graviditeten.. Men så mkt äter jag inte ! Man måste ju kunna lindra värken..Ipren ska man ju tex inte alls äta ! Big NO NO !

http://bidrottning.bloggplatsen.se

 
Terese

Terese

9 september 2010 21:49

Min käre make skrev nyss på bloggen att det heter plättörr! Hihi...ja vi har ju vårt egna lilla språk så jag får nog hålla med honom :-D

Skönt att blödningen har gett med sig lite nu i alla fall! Den kan gärna hålla sig borta!

Ja middagen smakade bra, vi hade aldrig ätit den förut faktiskt. Kanske den inte smakade sådär jättemycket, funderar på om man kunde haft i något annat också så smaken kom fram lite mer *funderar*

Skriver gärna ner receptet på bloggen imorgon. Har lite egentid på fm då Vilmer ska till dagis och Filippa till skolan :-)

Förresten, såg du inte den fina upphängningen av blöjan a´la Vilmer i torkskåpet? Det var "felet" som ni skulle hitta nämligen ;-)

Sov så gott!

Natti natti och kramisar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards