Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Börjar det nu?

Av bidrottning - 13 september 2010 14:27

Cravings efter fiskpinnar som jag hade med Felicia?
Jag har varit såå sugen hela dan idag och nu är det bara ett par timmar kvar tills jag får slaffsa i mig några :)
Kan ju alltid hoppas att just den biten att äta dem direkt från frysen inte kommer tillbaka denna gången..fast iofs , när jag åt så så tyckte jag ju att det var smaskens !


En annan sak, när jag väl blir hungrig så är det inte nådigt !! Från mättnadskänsla till vråålhungrig på 2 sekunder, ingen förvarning.
Det suger i magen, kurrar, värker..å får jag inte mat inom en väldigt kort framtid så börjar jag må illa .
Haha...tack Johan för att du står ut med mig ! Ska bli skönt att börja jobba imorrn va? ;)

Annars så är det en piss dag idag, har fibroont i hela kroppen, antagligen pga vädret. Var ett tag sen jag kände av värken nu..men med kylan så kommer den smygande.
Är även otroligt trött idag !! Regnar strilar ner utanför fönstret, så ja, en riktig tråkdag är det.


Jag fick hem 2 filmer idag som jag ska skriva lite mer om sen...


  

 
 
Monica

Monica

13 september 2010 15:52

Det är ju i alla fall ganska bra att du ha cravings efter fiskpinnar och inte efter glass eller godis:)
Det finns nog en hel del nyttigheter i fiskpinnarna som den lilla grodan behöver.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

14 september 2010 11:41

Jag som är en bortskämd fiskartös reagerar starkt på detta inlägg, menar fiskpinnar?! Det är kattmat enl mig, haha:D Jag äter faktiskt inte detta men det är kanske just pga att jag som sagt är bortskämd med fin och färsk fisk :) Jag älskar allt vad fisk heter annars!

Men driekt ur frysen då...hmm ja du Linda, vad ska jag säga om det där? Haha, låter nog helt enkelt bli ;)

Idag är det ju iaf bättre väder har jag förstått så hoppas denna dagen blir bättre för dig.

Många kramar!

 
Terese

Terese

14 september 2010 11:56

Håller med Monica. Tur att det är lite mer nyttiga grejer du har cravings på i alla fall :-D

Det där med från att helt plötsligt gå från mättnadskänsla till att vara vråååålhungrig känner jag igen. Så blir det för mig också. Men sedan när jag väl börjar äta så orkar jag bara äta pytte pyttelite. Tråkigt.

Igår var det strålande sol här, men då låg jag ju som sagt i migrän hela dagen. Idag ösregnar det precis hela tiden och det blåser, ett riktigt höstoväder är det!

Hoppas du får en fin och lugn dag!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards