Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Skäms fruktansvärt mycket för att vara Svensk just nu !

Av bidrottning - 19 september 2010 22:55

Ja jag kan inte i ord beskriva hur besviken jag är.
SVENSKA FOLKET har röstat in SD i riksdagen!! Det är ju tamefan inte klokt och jag skäms för att vara svensk.
Ska bli väldigt intressant att se hur Alliansen ska lösa det där, för de skulle ju inte samarbeta har de sagt..kommer de hålla det löftet?

Det kommer bli 4 tuffa år, tuffa och kalla år. Trodde inte svenskar var såna egoister !!

Nej jag tror fan jag emigrerar med bror min..börjar kännas mer o mer som en bra ide ! Å då främst för svenskarnas ställningstagande till SD..en bunt omogna jävlar !!

Ursäkta mitt språk, men tänker inte vakta tungan nu.


Hej !

 
 
mia

mia

19 september 2010 23:27

Ja jag kan inte annat än hålla med dig ...alliansen lär flirta med mp det är jag nästan 100 på o de lär köpa in sig mot löfte om ministerposter.....nu är det fara på färde inte bara för äldre, sjuka o arbetslösa utan oxå för invandrarna

http://jobi55.blogspot.com

 
Linda

Linda

20 september 2010 09:21

Håller med dig! Helt sjukt detta!!

Roligt att du gillar mina inlägg, själv tycker jag att dom är ointressanta och tidvis ganska innehållslösa haha

Så MYSIGT att magen börjat puta på dig nu

http://lindamariette.blogspot.com

 
Jenny Ölmebo- Fru & 4 barnsmorsa ♥

Jenny Ölmebo- Fru & 4 barnsmorsa ♥

20 september 2010 09:57

Mm håller med dig totalt :/

Fann dig via terese blogg :)

http://familjenav6.blogspot.com

 
Monica

Monica

20 september 2010 23:51

Ja man blir ju mörkrädd, att år 2010 så är alltså drygt 6 % av sveriges befolkning inte bättre än så här, korkade nog att lägga sin röst på ett främlingsfientligt parti.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards