Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Magsjuka?

Av bidrottning - 6 januari 2011 14:46

Kort inlägg..orkar inte mer än så.

Vilken jävla natt !! Mådde illa illa illa!! Å jag har inte lätt för att spy ska ni veta, en riktig fobi hos mig, även om den har blivit bättre mot när jag var liten..men vid 04 så gick det inte längre..men det som irriterar mig är att jag inte får upp nåt annat än slem*ursäkta infon*
När jag väl tar mig för att spy så kan det väl komma ordentligt då !
Så nu har jaf ätit ett par rostade mackor o blåbärssoppa, mår redan illa..men förhoppningsvis nå mer att spy upp!

 

Aldrig kul att få denna skiten..å än mindre när man har en livlig o sparkande bebis i magen ... Å jag vill verkligen slippa det här nu !!

 
 
Terese

Terese

6 januari 2011 18:38

Så jobbigt med magsjuka och speciellt nu när du är höggravid. Jag har för mig att jag fick en liten sväng av det med Vilmer och det var ingen höjdare. Den gubben som pappa låg bredvid på sjukhuset fick magsjuka idag så de fick flytta pappa så han inte skulle bli smittad. Inte så bra att få det just nu när han nyss opererats och är skör. Får hoppas att han klarar sig!

Krya på dig vännen.

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ellen

Ellen

6 januari 2011 19:30

Usch usch usch... det värsta jag vet är att spy. Och jag tackar min lyckliga stjärna att jag är imun mot denna hemska sak! De senaste 17 åren har jag faktiskt bara spytt 2 gånger - den ena gången efter att jag svimmat och andra gången av för mycket alkohol (hmm)..
Hoppas det går över fort för dig!! Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Ellen

Ellen

7 januari 2011 10:01

Haha ja då kommer jag nog få igen så det heter duga! Usch...
Jag har inte heller testat yoga så det ska bli spännande. Ska följa med en arbetskollega så hoppas jag inte gör bort mig helt! Haha. Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Cornelia

Cornelia

7 januari 2011 13:05

Åh din stackare!
Magsjuka är verkligend et värsta som finns och så gravid på det, lider med dig!
Men skönt att du börjar repa dig igen, har de andra i familjen din klarat sig?

Tack för din kommentar, du är så bra på att peppa mig gumman, du är bäst <3

Kram kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Johanna

Johanna

7 januari 2011 18:40

Bläk. Hoppas det går över FORT som tusan! Pepp-kram!

http://minbebis.com/blogg/langtan

 
Monica

Monica

8 januari 2011 23:38

Hu, låter inte roligt. Hoppas du mår bättre snart.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards