Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Lista

Av bidrottning - 30 januari 2011 10:48


Senaste:
* Kompis (ar) du träffade- Det var länge sedan eftersom jag mest legat hemma och de kompisar jag har jobbar.
* Personen du pratade med- Johan & Felicia.
* Du fick sms av- Felicia.
* Du kramade- Felicia, godnatt igår.

Idag:
* Kläder-Svarta tights, vitt längre linne,vit kofta över.Underkläder o strumpor.
* Bättre än igår- Mindre halsbränna hoppas jag på

Imorgon:
* Är det-Är det sista Januari
* Planer-Ska till VC på morgonen för att ta blodprover inför DS-besöket på tisdagen.
* Något tråkigt som händer- Historien om mitt jobbiga blodtryck fortsätter.

Favorit:
*Nummer- Har inget favoritnummer, så tråkig är jag! :D
* Färg-Har mkt svart på mig, men gillar rött o grönt också.
* Årstid- Våren!! Å om inte alltför lång tid är den här <3
* Saknar du någon? Ja, vill se min prinsessa i magen nu.
* Humör just nu- Trött!

Frågor och svar:
* Det första du gjorde idag? Klädde på mig.
* Vad åt du sist? Rostad macka med ost o skinka.
* Vad irreterar du dig på? Orättvisor.
* Tror du på distansförhållanden? Har haft ett själv, med Johan. Men det blev jobbigt i längden
* Vem tänker du på just nu? Ingen speciell.
* Tror du den person även tänker på dig? ........
* Vart reste du sist? Turkiet i somras.
* Vad gjorde du igår? Var in till Norrtälje o handlade upp mat
* Liknar du din mamma eller pappa? Bägge tror jag, fått höra att jag liknar farmor till utseende o det är ju på pappas sida.
* Ler du ofta? sista tiden har jag känt mig som en grinig kärring, gillar inte!!
* Välj en; kärlek, skönhet eller kreavitet- Kärlek
* Önskar du dig nåt när du ser en fallande stjärna? Japp, ser dock inte det särskilt ofta men det har hänt nån gång.
* I vems säng sov du i natten till igår? Min egen.
* Vilken färg har din tröja? Vit, har jag ju redan skrivit.

Sorg:
* Har du nånsin gråtit så tårarna tagit slut? Ja.
* Har du gråtit dig till sömns? Ja.
* Gråter du när du skadar dig? Nån gång i vuxen ålder,men inte ofta direkt.

Lycka:
* Har någon annan än din familj sagt; jag älskar dig? Japp.
* Har du nånsin sagt; jag älskar dig och menat det? Klart man menar det om man säger det!!
* Har du en flick/pojkvän? Japp, sambo
* Är du nöjd med det? Absolut, i love my man <3
* Är du kär? Ja men jaaa!

Hat:
* Vem hatar du? Jag harar ingen!
* Har du nånsin gjort en hat lista? Nej.
* Är du en mobbare? Nej det hoppas jag verkligen inte att jag uppfattas som
* Har du varit så arg på nån så du börjat gråta? Ja så blir det alltid för mig.
* Har du blivit sviken nån gång? Jo.

 
 
Cornelia

Cornelia

31 januari 2011 06:59

Javisst är det kul med såna här listor då o då :)
Alltid får man ju reda på nåt nytt!

Hoppas du sovit bättre inatt gumman och att du får en fin måndag!
Många kramar!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

31 januari 2011 09:23

Jag kan bara hålla med dig ang det där vaccinet och precis som du sa åt mig att inte klandra mig själv för mitt beslut så kan ju inte du heller göra det för Felicias skull, man gjorde ju rätt trodde man :s Man kan sen bara hoppas på det bästa som att det inte visar sig ge tösen din några biverkningar men borde väl ha kommit nu då då.

Ja tänk så kul det hade varit att ha sällskap av dig i Spanien då, har vi som mål tycker jag allt du :D

Kram kram!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

31 januari 2011 10:29

Hoppas det går bra med blodproverna och att de visar bra också!

Ha en bra måndag vännen.

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ellen

Ellen

31 januari 2011 21:44

Vad skönt att du fixar sprutor! Det kommer från när jag var runt 4 och jag blev fasthållen av flera sköterskor när jag skulle få bedövning uppe vid ögat. Det sitter förmodligen i, fastän jag vet att det varken är farligt eller gör så jätteont... men du vet.. man kan inte alltid styra över hjärnan ;)

Listor är skoj :) Den här "snor" jag nog ;)

http://ellisonscrap.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards