Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Uppdatering....

Av bidrottning - 1 februari 2011 09:07

Jag vet inte vad det är med mig, men har ingen lust att blogga längre..har ju inget roligt att skriva om, känns som att jag ältar om samma o samma saker hela tiden.


Tex..idag har jag en redig yrsel igen! Läskigt..satt i soffan o helt plötsligt blev jag kallsvettig, illamående o yrslig  kallsvetten o illamåendet försvann fort men yrseln sitter i. Räcker att jag vrider huvudet lite för fort eller ändrar läge i soffan så snurrar det rejält. Såhär har jag haft länge nu, till o från. Kanske bebis som trycker på nån nerv??


Annars då?


Felicia åkte till sin pappa idag, ja först till skolan såklart.

Hon har fortfarande en redig hosta! Men ingen feber och hon är pigg. Hon har nu börjat ta bussen även på morgonen till skolan, just för att en speciell kille i klassen åker med den..men ni som träffar Felicia, säg för guds skull inget om detta till henne!!   Men det har skett ett steg till i utvecklingen hos henne nu, en utveckling som skrämmer mig..som påminner mig om att hon börjar bli riktigt stor.   

Ja iallafall, så kommer hon hit redan på fredag igen, så det handlar inte om så många dagar nu*skönt*


Förövrigt så ska jag till Danderyds sjukhus idag igen, ta nya toxprover(ang havandeskapsförgiftning) och kolla blodtryck, göra en ctg-kurva..ja lite sånt.

Hoppas proverna visar lika bra som sist och blodtrycket bättre!

Mamma följer med mig idag, skönt med sällskap.


Nu rör sig bebis riktigt mycket  så jag blir bajanödig till och med   


Hej Svejs!



 
 
Johanna

Johanna

1 februari 2011 10:01

Nä fy, inget kul alls att yrsla sig och ha det. Hoppas du mår bättre snart, men risken finns ju att det är nåt som bebis gör i din kropp, men då försvinner det poff! efter förlossningen! :)

Ang babynest så har vi inte tänkt ha nåt sånt (lite läskigt att ha bebisen i sängen också, vi har tempursäng som man sjunker ned i), han får sova i spjälsängen direkt. Det lärde vi dottern, men vi får väl se. När man har en tvåochetthalvtåring som också behöver sova är det kanske lite lättare att gå den "enkla" vägen och ha bebis så nära som möjligt för att slippa skriknätter...

http://minbebis.com/blogg/langtan

 
Ellen

Ellen

1 februari 2011 10:34

Hihi jag gillar dina inlägg jag :) Inte behöver de vara roliga! Även om sista meningen fick mig att le lite extra ;)
Hihi vad spännande med Felicia! Du får tänka på våra bussresor och hur oskyldiga de egentligen var ;) Och hon är så pass klok att du nog inte behöver oroa dig! Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Ellen

Ellen

1 februari 2011 11:30

Haha så gulligt :) Fast visst pratade vi med killarna vi gillade i mellanstadiet? Däremot blev vi väldigt tysta när det handlade om högstadiekillarna... men det låter som Felicia är mycket mer mogen och kavat än var vi var :)

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Cornelia

Cornelia

1 februari 2011 11:47

Jag kan känna likdant med mitt bloggande men jag vill ju ändå ha en liten uppdatering här då o då så jag tycker inte att du är tjatig eller ältar saker, ja du förstår min poäng va :) Gillar att läsa här ju!

Jobbigt det där med din yrsel, är väl pga bt kanske? Iaf hoppas jag så på bra resultat idag!

Hihi så gulligt med din Felicia ;)

Kramar till dej!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

1 februari 2011 16:10

Det är nog en själv som tycker man är tjatig och gnällig skulle jag tro, för jag tycker då inte du är det. Vill ju vara en del av din vardag och få veta hur du mår och så. Själv kan jag också tycka att jag är tjatig som hela tiden gnäller om min värk och är det inte det så blir det mycket om barnen.

Så jobbigt med din yrsel, hoppas det blir bättre snart igen. Hoppas också att det gick bra på sjukhuset idag och att proverna visade bra!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards