Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Kan andas ut även idag....nästa match på fredag!

Av bidrottning - 9 februari 2011 13:55

Då var dagens match mot det där jäkla bltr över för idag. Högt, men lite lite lägre än igår..ja undertrycket iaf(o det är ju det viktigaste tydligen). Idag visade det 171/99..äggvitan visade en 2a tyckte hon. Det har ju legat där o pendlat, mellan 1 och 2.

Vi velade fram o tillbaka men sen bestämde vi att hon skulle ringa in till Danderyd o rådfråga iaf. Men nej, jag har ju ingen konstig huvudvärk eller ögonflimmer, inte heller ont i magen så de tyckte att jag kunde avvakta tills på måndag, då vi ändå ska in på tillväxtultraljud och då bokades även en läkartid in efter det nu..som inte var gjord :S

 

Men BM tyckte att jag skulle gå till VC på fredag å låta de ta ett tryck på mig, bara för att hålla koll. Så en dag får jag pusta ut!

Det är jobbigt det här ska ni veta. Vem vet, det kanske inte ens blir hf men jag har jun det i bakhuvudet hela tiden..men jag är säker på att jag höjer mitt tryck lite pga stressen som blir så fort jag ser den där manschetten.

 

Jag fick just ett mess av Felicia, hon ska till gårn efter skolan, jahopp!

Imorgon ska de ha halv friluftsdag, så då ska jag köra henne o några fler barn till o från isladan.

Annars är det en riktig vårdag här idag, solen skiner o värmer så skönt in genom fönstret! Hästmänniska som jag är så blir jag riktigt sugen på en lång härlig ridtur.

 

Ikväll ska vi äta fisk, Terese goda recept. Det låter riktigt smaskigt tycker jag :)

Hoppas förövrigt att det gått bra för dig idag gumman, har tänkt på dig.

 

 

 


 
 
Cornelia

Cornelia

9 februari 2011 16:04

Vad skönt att du slapp idag, jag förstår att detta måste vara jobbigt för dej :s Men tycker det är bra att det iaf har riktig koll på dig.

Du och Terese finns så ofta i mina tankar nuförtiden och min tumme är såklart given för er båda :)

Visst är det så himla härligt med solen, man blir så mycket gladare och piggare av bara detta :)

Gott med fisk!

Ha nu en bra kväll på dej!
Kramar!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

10 februari 2011 11:46

Förstår att du tycker det är jobbigt det här med trycket. Jag tyckte bara det blev jobbigt när ett extra ul sattes in. Men det är ju bra i alla fall att de håller koll på dig och bebisen!

Tack för din omtanke, vet hur det är att gå och vänta på besked sådär ;-) Men allt gick ju bra som tur var!

Hur tyckte du fiskrätten var då?

Kramis

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards