Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Lite rolig..kanske ;).. info om mig...

Av bidrottning - 12 februari 2011 10:25

Egentligen är detta en utmaning men jag har inte blivit utmanad i den men tyckte det var lite rolig info, så tänkte svara på frågorna ändå :P

Humör just nu: Trött, har vaknat för ca 30 minuter sedan och efter gårdagen så känner jag mig seeg.

Kläder just nu: Tights, vitt linne och raggisar ;)


Musik just nu: Ingen, har nyhetsmorgon på, på teven.


Sommarplaner: Mysa med familjen och snusa bebis. Kanske blir nån tripp ner till Skåne;)


Hur många kuddar sover du med: 5 st just nu, under huvud, mellan ben, bakom ryggen..ja det är om en mur runt mig..haha


Spelar du nåt intstrument: Nej men spelade gitarr en sväng på mellanstadiet.


Morgon eller nattmänniska: Helt klart morgonmänniska!


Snarkar du: Ja nu i graviditeten, då nästäppan är som värst så vaknar jag flera ggr per natt utav konstiga läten från mig själv..haha


Stjärntecken: Jag ligger på gränsen, ibland oxe..ibland tvilling


Skostorlek: 41


Längd: 178 cm


Äckligaste insekten/djuret: Möss/råttor utan tvekan!


Vad vill du jobba som: Tandsköterska, Barnmorska, Psykolog..


Vad längtar du mest efter nu: Behöver jag ens svara på det? :) Lill bebban såklart! Jag går in i v 36 idag, så inte långt kvar nu !! Våren och lååånga promenader med vagnen och resten av familjen   

Land du vill besöka: Ja ni, jag vet inte. Är inte en sån person som har så stort behov utav att resa..men Thailand skulle väl vara härligt att besöka!


Vad har du gjort idag: Har inte hunnit med något mer än att vakna och äta frukost. snart ska vi fixa oss och åka ut till mamma, Felicia sov där inatt.

Vad ska du göra imorgon: Inget inplanerat, söndag. Johan ska till Globen på hockey, jag och Felicia blir hemma.


Vilket är ditt närmaste köpcentrum: Arninge..eller kanske Gränby..jag vet inte riktigt...


Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången: Nej


Är du polare med grannarna: Polare o polare..vi hälsar om vi stöter på varann och på sommaren pratas vi väl vid lite oftare då man är ute mera.


Vad är det första du gör när du vaknar: Går på toa o kissar..

Är det något du absolut inte äter: Pölsa, lever, brysselkål o sånt...


Brukar du sola: Japp, älskar att sola!!


Tränar du: Inte för tillfället, men längtar efter att kunna ta långa snabba promenader igen!! Det är medicin för mig.





 
 
Cornelia

Cornelia

12 februari 2011 12:27

Har aldrig hört nån som är på gränsen i sitt stjärntecken, skumt enl mig! :)

Ev en Skånerunda....GILLAS! :)

Hur mår du idag och vad hände egentligen igår?
Kramar i massor!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards