Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Vart tar tiden vägen??

Av bidrottning - 27 september 2011 08:34

7 månader blir Lovisa idag..SJU MÅNADER! Nej nu tänker inte jag vara med längre, såhär fort får det inte gå! Snart ligger man ju i graven.

Det går fort när man har roligt :)

 

Idag vaknade vi upp till ännu en underbar höstdag, nu visar den sig verkligen från sin bästa sida, den är undebar när den är såhär !

 

Imorse kom karln hem, tröttis efter att ha jobbat 19-07 pass...så nu sover han.

 

Idag ska det sys om lite gardiner här hemma..sen in till Norrtälje, bvc igen. Lovisa blir fortfarande så rosslig i bröstet då hon äter mat, så bvc tanten ska vara med när jag ger henne mat och lyssna på henne då.

Sen blir det lite handling när vi ändå är där.

Iofs var vi där igår också..hämtade en spegel och micro som jag köpt av ett par tjejer via köp o sälj sidan på fb. Perfekt med den där sidan! Köper knappt nå nytt alls längre, blir mkt begagnat nu :) med det ser ju ut som nytt.

 

Idag är det babydate i Ununge, med eftersom vi ska till Norrtälje så får jag skippa det idag. Hade tänkt att strunta i Norrtälje först och åkta till Ununge..men nääe, lika bra att åka så slipper jag fundera på det där sen.

Hoppas på att kunna vara med nästa vecka.

 

Nu sover skruttan ute i vagnen så jag ska väl passa på att plocka lite..tjohoo! :S

Det tar aldrig slut. Tänk såna som har 10 barn..näe jag skulle aldrig palla o leva i en sån familj..fy så rörigt!

 

Lika bra o sluta, svamlar mest ser jag..:)

 

 
 
Malin

Malin

27 september 2011 09:02

Ja tiden går verkligen fort hördu men att tänka på graven är väl ändå lite till att ta i ;P Haha!
Jag hoppas det går bra på bvc, men hon äter bra o så eller?

Perfa när man kan hitta bra begagnade saker!
Ha en bra dag och än en gång, grattis Lovisa :)

Kramar!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards