Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Min lilla(stora) kropp grååter..

Av bidrottning - 28 september 2011 09:28

å jag blir helt frustrerad, arg och vill inget mera!

Jag kommer aldrig acceptera min fibromyalgi fullt ut, har haft diagnosen nu i..ja..10 år kanske..å jag har fortfarande inte lärt mig att leva med den.

Oftast tänker jag bort smärtan, den finns inte ! (hög smärttröskel..ja!) Det fick jag om inte annat höra av bm på förlossningen..haha..nåt bra med skiten iaf kanske..

Men nu har jag så förbannat ont att det kryper i kroppen..vill liksom krypa ur mig själv.

Varenda liten del värker och tar Lovisa på mig så bränner det och känns som ett stort blåmärke. Å själv hemma med en 7 månaders..ja då kan man inte riktigt värja sig fr smärtan.

Trots tempurmadrasser i sängen så känns det som att jag skulle ligga på bara golvet..fruktansvärt ont i rygg,axlar o nacke efter ett par timmar i sängen.. Jag får verkligen samla kraft för att kunna vända mig i sängen, det gör så ont så jag tappar andan :S Ja en tår kom inatt tom..jag blir så fruktansvärt LESS

Det tar bort alla glädje för saker..allt blir jobbigt när det gör ont hela tiden.


Jag vet att jag klagar nu och smärtan blir inte bättre för det..men jag vill skriva av mig. Det är sällan jag pratar om min fibro, trots mer eller mindre smärta varje dag. Det är ofta jag får lov att ställa in saker, för att jag har för ont, för trött pga smärta osv..men inget jag pratar högt om..de flesta förstår/vet nog inte hur jävligt jag har det med detta emellanåt..nej hur ska de veta det när jag inget säger?? På med leendet bara..


Men nu kan jag inte ens det..nu kan jag inte stå emot smärtan..nu kan jag ingenting känns det som.

Fibromonstret har tagit över min kropp...och jag känner för att gå i ide.

 

 
 
Terese

Terese

28 september 2011 10:03

Kraaaaaaam vännen! Hoppas värken lindrar lite snart. Det är så jobbigt när man är mitt uppe i det, men snart så...så kommer det kännas lite lättare.

Styrkekram!

http://teresedenrara.blogg.se

 
Malin

Malin

28 september 2011 15:11

Åh vad jobbigt för dej, önskar jag kunde göra nåt för att hjälpa...men tänker iaf på dej o lider med dej!
jag hoppas det känns bättre snart, du är stark så håll ut!
Många kramar till fina dig gumman <3

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Johanna

Johanna

5 oktober 2011 22:02

En styrkekram! Hade kunnat vara jag som själv skrev de där orden. Försök att acceptera, inte lätt, men det kan underlätta. MEN, när det är som värst då går det inte att acceptera. Hoppas du mår lite bättre nu i alla fall.

http://joseharaton.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards