Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Så trött på mig själv så ni anar inte

Av bidrottning - 28 september 2011 19:56

Amen nu får det vara nog ! Virrar runt dagarna i ända..

Vart har jag lagt nyckeln?  Vart är plånboken? Jackan? Nappen? Telefonen? Ja det är hela tiden frågetecken. Känner mig helt klart som en dum blondin*öööö*

 

Igår skulle jag ju till bvc, kl 13. Åkte inte på nån bebisdate som jag egentligen hade velat, bokade upp mamma på hennes lediga dag för lite shoppong i Norrtälje samtidigt..men Linda hade inte tid igår kl 13..utan idag samma tid.

Orka åka in igen..nee jag avbokade.

 

Linda skulle låsa upp ytterdörren efter att ha varit ute o åkt en sväng, står med låsmojjängen till bilen, o riktar den mot ytterdörren, hann tom tänka " varför låses den inte upp???" När jag kom på vad jag gjorde kände jag mig ju inte bara lite dum. ;)

 

Ja jag vete tusan..om det är sömnbristen, stressen eller att jag är påväg o bli dement på riktigt . Jobbigt som fan är det iaf, blir så trött på mig själv så det är inte klokt !

 

Nu en bild på sötgrodan från dagen

 

 

 
 
Ingen bild

Linda Gunnarsson

28 september 2011 20:18

Ha ha ha känner igen det där!!!! Kallas småbarnsmamma, man e ju heeelt borta i kolan.. :/

Jag får lura mig själv att komma ihåg saker, lägga handlingslistan i fickan DIREKT efter jag skrivit den ( när jag sen sitter i bilen på väg till affären så tror jag att jag glömt den innan jag jag MINNS aaaaahaaaa - yea!) lägga påsarna vid dörren... mm mm men visst blir man trött,.. hemskt är det , man vill ha sin hjärna tillbaka ( det lilla man hade innan... )

Puss å kram!!!

 
sandra

sandra

29 september 2011 07:41

haha, även kallat "amningshjärna" ;-p

http://sanask77.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

29 september 2011 09:23

Du får förlåta men kunde inte låta bli att småskratta lite till detta inlägg, fick såna där kul syner för mig :P
Men jag vet att du faktiskt verkligen tycker det är jobbigt och jag förstår dig...Du har väl helt enkelt lite för mycket i huvud och kropp...Jag hoppas det snart blir under kontroll!

Som jag skrev på fb, gud vilken söt bild. Hon är då riktigt lik dig där du :)

Önskar er en fin dag!
Många kramar!

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Monica

Monica

30 september 2011 21:05

Så stor hon blivit, känns som det inte var så länge man kunde läsa här på bloggen att hon fötts.

Man behöver varken vara småbarnsmamma eller dement för att göra sådana pinsamma saker, det räcker med att man är lite stressad. Hade själv varit och storhandlat en gång och stod framför ytterdörren med busskortet i handen och kände det att "det här stämmer ju inte". Det är vid sådana tillfällen man blir påmind om att hjärnan bara är en maskin och att kretsarna ibland sänder strömmen lite fel.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards