Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Rent Hus

Av bidrottning - 7 september 2010 11:55

Ja det blir ju mycket olika serier för mig nu..nyss kikade jag med ett öga på Rent hus..jag fattar inte hur folk kan bo sådär??! Jag blir helt ärligt illamående när jag ser hur äckligt de har det hemma !!
Så går jag här o gnäller på Johan, hur skitit o äckligt det är hos oss..man får lite andra dimensioner när man tittar på det där programmet !
Jag skulle känna mig så äcklad, skulle inte ens vilja vara hemma om jag hade det sådär. Hur svårt kan det vara att städa och hålla undan?


  

 
 
Lyllan Blogglus

Lyllan Blogglus

7 september 2010 12:06

Håller verkligen med. Det är verkligen äckligt, och jag som trodde jag och min sambo hade det stökigt, men inte i klass med deras stök! Finns ingen anledning i världen till att ha det sådär!

http://gasoline.bloggplatsen.se

 
Soft

Soft

7 september 2010 12:06

Ja du, ofattbart hur äckligt folk har det hemma. Men i många fall handlar det om sjukdom, dom mår inte bra psykiskt. Man mår riktigt illa att se dessa program.Men det är bra för om man känner att man behöver städa så inser man att man har det riktigt rent omkring sig;)

http://soft.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

7 september 2010 17:41

Nej, jag tycker som du där men tror vi inte att det kankse är lite överdrivet föratt bli bra tv? För inte kan man på allvar bo så, eller? Ja, jag vet inte men vet iaf att jag aldrig hade gjort det! Fy!

Jag har för övrigt svårt för den ena tanten där, hon den ljusa, hehe, vet egentligen inte varför, haha ;)

Kramar!

 
Terese

Terese

7 september 2010 18:54

Man funderar ju på om det verkligen är sant att de bor sådär, eller om de "lägger till lite extra" för att det ska bli "bra" teve. Men i vilket fall som helst är det vidrigt! Har varit i en eller två snarlika hem och man mår ju illa av att vara i en sådan miljö. Förstår inte hur man kan leva så?

Hoppas du har haft en bra dag!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Monica

Monica

7 september 2010 19:38


Jo man undrar ju ibland när man ser de där programmen om det inte är fake, eller i alla fall starkt överdrivet för att det ska bli bra tv. Typ "städa nu inte på två veckor innan tv-teamet kommer, diska inte ens".

Jo jag gjorde faktiskt en äppelpaj, fast jag hade ingen mandelmassa hemma så jag blandade äppelskivorna med äppelmos så det skulle bli saftigt. Det var lite på en höft så där, vad som än fanns i skafferiet typ. Blev väldigt gott. Det var verkligen pajväder i dag. :)

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards