Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Matlista

Av bidrottning - 17 september 2010 12:18

Har nu gjort en matlista för nästa vecka, med både fisk & blodpudding..*duktiga Linda* :)
Men nu mår jag SPYILLA igen..bara tänken på mat på förmiddagarna gör mig sån. Eftermiddagarna är det lättare att äta.

Ställde mig förövrigt på vågen idag, har gått upp 2 kilo på 14 veckor, det är helt ok !
Tips! Ikväll kl 20.30 på STV24 är det dr Åsa, handlar om graviditeter..mamma som tipsade mig. Det måste jag se, även om det går mitt i Idol.

Tjing !

 
 
Ingen bild

Malin

17 september 2010 15:17

Fisk lskar jag så när det gäller det så är det lätt för mig att äta, annars får ju jag tvinga i mig all mat. Dock är dte lite lättare nu när jag får börja äta mer vanlig mat, har bara ätit kokt och smaklös i nästan 3 mån. Så snart kan kanske äntligen kaffet oxå komma :)

Det tar verkligen på en det där med illamående, trist för dig!

Önksar dig en fin fortsatt dag och en bra helg!
Kram kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards