Miss bidrottning

Alla inlägg den 30 november 2010

Av bidrottning - 30 november 2010 16:30

Nytt besök hos BM idag. Mamma fljde med också, hon ville lyssna lite på hjärtat.

Felicia ska få följa med nästa gång tänkte jag.

Här kommer lite nuffrer..å blodtrycket spelar mig som vanligt ett spratt.


Bldtryck: 151/93


Bldsocker:7,3

Järnvärde:120 *jippie* Låg på 113 då jag fick järntabletter


Hjärtljud: 148

Sf-mått: 26(låg över medel där)

Av bidrottning - 30 november 2010 14:31

Vilken skittråkig utmaning det var idag då ! Skriva om mina föräldrar..hur intressant kan det vara liksom ;) å vad finns att skriva??

Ja ja det blir inte långt detta..men har jag antagit utmaningen så lär jag ju skriva lite iaf :)


Mamma; Inger Diana Elisabet Hofquist(föddes Hedman)
Pappa; Bernt Owe Roger Hofquist


Mamma är född den 31a augusti 1950 och pappa den 29e maj 1954.

Mamma har en bror som heter Ola, som är 8 år yngre än henne och pappa en halvbror, som också heter Ola;)..hmm..hur gammal han är vet jag inte..men en 8-10 år äldre än pappa tror jag nog.

De träffades här på bruket, vilket år?? -76 tror jag.

Eller var det bruket? Nu när jag tänker efter så kan det ha varit på en fest..haha Ja ni ser !


Mamma har väl jobbat med lite olika..på bruket då:), städare, distrubition för böcker, dagmamma..å nu jobbar hon som resesäljare.

Ja hon har säkert gjort en massa annat också :)

Pappa föddes väl med hammaren i handen så han har inte gjort mkt än hamrat o spikat sen han gick i 7e klass tror jag :)


Ja det var lite om dom två..äntligen över ! Haha..

Av bidrottning - 30 november 2010 08:13

Jag blev lite fulliskratt igår när Felicia kom hem från en kompis.
(Med tanke på mitt tidigare inlägg om min första kärlek)
Det första hon sa när hon kom hem var " Mamma, imorgon kanske jag får en kille!"

Då ska hennes kompis fråga chans på honom idag åt Felicia   
Ja se nu börjas det ! Hua, jag tycker det är lite läskigt jag, vill inte se min dotter sårad och detta är ju bara en försmak av vad som komma skall, säkerligen.
Hon har blivit så stooor, jag vill inte !


Det var iaf en riktigt pirrig tjej jag lämnade av vid skolan idag ... pirrigt i mammans mage också..haha

Men hörrni, säg inget till henne om att ni vet detta.  

Ovido - Quiz & Flashcards