Miss bidrottning

Alla inlägg den 7 november 2010

Av bidrottning - 7 november 2010 12:34

*Aj Aj* Sedan ca 1 timme tillbaka ligger jag däckad i en fruktansvärd magknip
Nog kan man säga att jag är van vid smärta o rätt så smärttålig men just magknip kan jag inte ta..har i princip aldrig det .


Så har jag då legat här o funderat vad det kan bero på..??

Så slog det mig att det kanske är nån biverkning till järntabletterna jag börjat käka.

Igår dubblade jag dosen till 2 tabletter, som BM sa att jag skulle göra.
Som ofta nu, så googlade jag på dessa tabletter jag äter och det var inte omöjligt att få magknip utav dom.


Jag får ringa bm imorrn, tänker inte fortsätta med 2 tabletter om det ska vara såhär ! Innan jag dubblade dosen kände jag ingenting...


Av bidrottning - 7 november 2010 08:58

Godmorgon alla söta.

Idag är det söndag igen då, det är inte klokt vad veckorna går fort !!
Senaste dagarna har jag faktiskt gjort lite saker och det känns så skönt !
Igår kom först pappa och lillebror Simon på besök, med sig hade de köpt en gräddtårta   vilken otur :)

På eftermiddagen åkte vi ut till Singö & hälsade på mamma. Vi fick även middag där ute. sen fick jag lite separationsångest när vi skulle åka hem för Felicia skulle sova kvar hos mamma, det var ett tag sen hon gjorde det så det var nåt hon såg fram emot ! Medans mamman frågade 511 gånger om hon inte skulle följa med hem :) För idag kl 10.00 åker Johan, Felicia, min bror Viktor och hans dotter Evelina till Åland och äter viltbord. Med det menas att Felicia åker direkt till sin pappa sen så då fick jag en dag mindre med henne :( Men jag lär ju försöka dölja det och låta henne slippa denna ångest som jag får.

Själv kände jag att det var onödigt att följa med och betala för viltbord då jag inte kan äta speciellt mkt förrän jag blir proppmätt. Sen tycker inte jag att det är speciellt roligt att åka den där båten heller, jag mår bara illa och får stå ute på däck och frysa  Men de får ju en solig o fin dag iaf :)

Hur har eran helg sett ut?
   
 Känner ni igen den här reklamen från 4an? Den är iaf för viltbordet på Eckerölinjen som då går mellan Grisslehamn-Eckerö på Åland.

Turen som "de mina" ska åka idag går kl 10 och sen är de åter i Grisslehamn kl 14.30 Rätt så lagom tur :) Ni som aldrig åkt gör det ! :D

Ovido - Quiz & Flashcards