Miss bidrottning

Alla inlägg den 27 november 2010

Av bidrottning - 27 november 2010 17:30

Här hemma håller vi på o adventspyntar och städar för fullt.
Har ni också ett rum där det inte finns någon ordning? Ja jag vet inte ens vad jag ska kalla rummet? Allt åker in dit..tvättrum...där har Johan röjt upp nu i eftermiddag och det blev så mkt bättre !


Här kommer lite bilder på vårt adventsstök...
   Årets adventssljusstake, runt ljusen la jag kaffebönor:) Luktar underbart !!


   Stjärnan i matdelen i vardagsrummet..lite mörk bild men väldigt mysigt sken såhär på kvällen.

   Vid soffan lyser denna. Nu trivs jag :) 

Av bidrottning - 27 november 2010 10:31

Femtiofem centimeter snö på gräsmattan...
Tjugofem centimeter har det kommit sen igårkväll...
Det tog karln två timmar att skotta nu på morgonen, och då är han inte klar ännu.
Behöver jag säga att vi ska titta på en snöslunga idag??  


Förövrigt så slappnar jag av så mycket mer när jag vet att Johan är hemma, idag slog jag upp mina bruna 10.15..så rätt så nyvaken nu alltså..å då skriver jag en rapport till er..snällt va? :)


Idag ska vi hmm..skotta mera? , pyssla och handla.


  

Ovido - Quiz & Flashcards