Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Babysimma meeera!

Av bidrottning - 3 september 2011 11:40

Idag var då äntligen dagen här, när vi skulle testa på babysim för första gången. Inte för mig, jag gick även med Felicia & Lovisa kommer nog bli samma blötdjur :)

Vilken glad unge under hela de 30 minutrarna som det varade, hon hade kunnat fortsätta meera!  Lördagarna kommer vi se fram emot, kul det nu när hösten kommer :) Nästa gång ska även storasyster få vara med, för det är så bra i Östhammar, där får även syskonen vara med o plaska i bassängen :) Det tycker vi är bra !

Men det tog inte många sekunder i bilen hem sen innan tjejen slocknade :) och här hemma var det bara att flytta över henne till vagnen, så sover hon vidare ute nu. Det tar på krafterna att bada :) för mamma & pappa också, magen kurrar så nu blir det lunch !

 

 
 
Malin

Malin

4 september 2011 10:08

Vad kul att hon gillade det, tror det är nåt som verkligen är bra för de små :)
Kanon att syskon oxå får va med!
Kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

5 september 2011 09:30

Kul att hon tyckte om det. Vi gick med Filippa, men inte med Vilmer. Däremot åkte vi till badhuset med honom ändå. Vi visste ju från Filippas babysim hur man skulle träna med honom :-)

Jättebra att syskonen får vara med!

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards