Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

täbbt

Av bidrottning - 4 september 2011 11:08

Urk..Linda mår inge alls bra idag..förkyld som tusan! Johan skulle kunna bjuda på pölsa, skulle ändå inte känna den äckliga smaken..

Orkar inget..hoppas verkligen jag är piggare imorgon när Johan börjar jobba igen. Over and out!

 
 
Malin

Malin

4 september 2011 17:42

Usch så jobbigt!
Jag hoppas verkligen du snart mår bra igen.
Många krya på dej kramar <3

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

5 september 2011 09:13

Usch så jobbigt med förkylning. Hoppas det går över fort! Här var ju båda småkillarna förkylda i början på förra veckan, men det gick över väldigt fort. Pontus hade lite feber söndag och måndag. Men sedan försvann snuvan på båda två. De fick det samtidigt och försvann samtidigt också...

Väntar bara på att Filippa ska bli sjuk nu också. Bästa kompisen är genomförskyld och hon har varit här under helgen.

Krya på dig!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards