Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Lyckat MVC besök !

Av bidrottning - 1 september 2010 13:55

Barnmorskan var riktigt bra, helt ok !
Det känns så skönt..
Alla prover var också bra, som blodtryck, blodvärde, urinprov mm.
Det kändes så skönt !! Sen tog jag ju lite andra prover som jag inte fick svar på idag, som HIV tex..haha men det borde jag ju inte behöva oroa mig för.
Får svar på det i november iaf, när jag fick min nya tid hos BM.

Sen kommer en lapp hem i brevlådan om rutinultraljud, som görs runt v 18..

Min vikt nämnde hon knappt, var nog mer jag som tjatade om den.
Hon tyckte det var viktigare att vila pga blödningarna än att jag rör på mig.

Å apropå blödningarna så är ju de värre nu igen då jag varit ute o åkt också var det en liten trappa upp till MVC som jag fick lov att gå i.
Har haft rejäla sammandragningar så nu är det vila resten utav dagen.


Tack för alla peppande ord om min oro över detta igår.
Det värmer och jag är så glad över Er, mina nya nätvänner   

 
 
Ingen bild

Malin

1 september 2010 18:40

Vad bra, jag blir så glad och lättad för din/er skull, har tänkt på dig hela dagen!
Ja, nu måste du VILA!

Tack själv, givetvis ska du peppas när du är så bra på att peppa andra

 
Anne

Anne

1 september 2010 19:50

Kram på er!!!! Vila nu!!

http://anonnone.blogg.se

 
Ellen

Ellen

1 september 2010 22:24

Så skönt att höra vännen! Inte bra att oroa sig i onödan vet du ;) Ta nu hand om er!! Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Terese

Terese

2 september 2010 09:32

Vad skönt att det gick bra vännen och skönt att allt såg bra ut med proverna också!

Men nu vila, vila, vila!!! Ska du iväg på något mer vul/ul för att se hur det går för lilla grodan? För det känns ju som att det är så länge kvar till rutinul, vore väl skönt att få komma iväg regelbundet och titta iom att du har dessa blödningar.

Stor kram till dig

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards