Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Vad är det med mig idag?

Av bidrottning - 15 september 2010 14:57

Ingen bra dag idag..så trött..så ja..det går inte att beskriva.
Jag är trött så jag är yr..ändå har jag sovit en timme mitt på dan.
Trots tröttheten så kryper det i hela kroppen, kliar inuti mig liksom..kan inte sitta still, måste ändra ställning hela tiden..känns som jag ska krypa ur mitt eget skinn !
Vad är detta nu då?

Å så lite huvudvärk på det..illamåendet börjar också komma smygande igen..hel skum känsla !!

 
 
Terese

Terese

15 september 2010 22:39

Usch det är så jobbigt när man har sådana där dagar. Jag hoppas det kommer kännas bättre imorgon! Krypningarna i kroppen kanske är pga tröttheten?

När du skrev att Vilmer börjar bli bra lik sin storasyster nu, menade du hans feminima sida då eller? Hihi... ;-)
Ja han hade nog behövt haft det där bandet i håret istället. Måste verkligen iväg och klippa honom igen. Var ju bara 3 månader sedan vi var iväg med honom! Men det växer så otroligt fort. Både mitt och Filippas hår växer också fort, men eftersom vi har långt hår så tänker man ju inte lika mycket på det.

Förresten, svarade dig angående partierna och det i min blogg, det gick bara av farten! :-D

Må så gott!

Kramisar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

16 september 2010 09:44

Vad jobbigt, lider med dig men tyvärr mår ju inte du bättre utav det.
Hoppas saom sagt att du har en bättre dag idag.
Massa kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards