Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Kallasta vintern på 1000 år !

Av bidrottning - 27 september 2010 08:56

Ja det varnar polska meteorologer för den kommande vintern.
Pga att Golfströmmen håller på att försvagas och kan då inte hålla bort de kalla strömmarna från Ishavet.


Asså jag orkar inte med en helvetesvinter TILL! Å tyckte vi att den förra var jobbig så blir den här värre ! Ja ja man överlever !   

 
 
Anne

Anne

27 september 2010 09:02

Alltså jag har ju haft mensen och har ju spiral så jag borde inte vara gravid. Men nu när du sa det. Kan det bero på att jag har börjat tillsätta kolhydrater för att jag har börjat träna. Det kanske är därför?

http://anonnone.blogg.se

 
Terese

Terese

27 september 2010 11:32

Ja var inte förra årets vinter nog kall? Usch, jag vill inte heller ha en sådan kall vinter till. Man kan ju inte vara ute då och nu när man ska få en liten bebis mitt i vintern också...buuuh.

Hoppas det går bra idag nu på ul!

Stora kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Monica

Monica

27 september 2010 15:07

Hu! Bäst att införskaffa många varma tröjor då. För det fick man ju lära sig i skolan att om golfströmmen försvinner så blir det istid här hos oss i norden. En försvagad golfström kan nog ställa till med mycket.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

27 september 2010 16:20

Åh, jag vill inte!!!
Jag står inte ut med en så kall vinter till, förra höll ju verkligen på att ta kol på mig.

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards