Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

V 16 & lycklig som få !

Av bidrottning - 27 september 2010 13:11

Idag gick vi in i V16 och samtidigt så var vi ju på ul hos läkaren.
Allt såg fantastiskt bra ut med Grodan, nu hade den lill* blivit så stor så det var svårt att se allt med vaginaltultraljud..fanns liksom inte plats för allt. Sen har de ju också en uråldrig ultraljudsapparat hos BM i Norrtälje.
Grodan stod rakt upp, med ryggen mot oss och ibland på sidan mot oss.

Vi såg ryggraden väldigt tydligt och jag såg även urinblåsan o njurarna..ja kanske var nåt mera också :)
Den rörde sig hela tiden så inte så konstigt att man är "bubblig" i magen kanske ;)
Han såg ingen pågående blödning(vilket jag med konstaterat) och ingen blodig flytning.
Jag sa innan undersökningen att jag tyckte jag fått så mkt flytningar..sådär så jag tom behöver binda för det ibland *urk*
Han sa att det var nån sorts bakterie där så jag har fått vaginalkräm nu som ska sprutas in varje kväll..skönt då kanske det inte blir lika mkt av den varan sen heller.
Men nu fick jag alltså tillåtelse att leva normalt igen :D det känns underbart !! Men lite konstigt..haha..bye bye soffan :D
sen tänker jag göra saker efter hur det känns..ja sunt förnuft..bära tungt tänker jag inte göra på hela tiden..och tänker öka succesivt..inte från 0-100 på engång om ni förstår?
Men ett besök  hos en vän på onsdag blir det allt !
Imorgon ska jag skriva in mig hos AF igen, så får vi se vad de hittar på?
Vem kan vilja anställa mig nu?? Kanske blir en praktikplats eller nåt?

Fick ett brev från dom idag där de tyckte att jag skulle söka jobb i Malmö..SKIT PÅ ER ! Ja det säger jag åt detta !

 

Nu är det bara att räkna ner dagarna tills Rul, den 20e oktober.
  


 
 
Ingen bild

Helene

27 september 2010 13:59

Åh vad underbart Linda!!! Härligt att du får röra dig igen och att blödningarna är borta. Detta måste kännas underbart efter alla dina prövningar.Njut nu men ta det ändå lugnt. Kram Helene

 
Ingen bild

Malin

27 september 2010 16:23

Åh, så glad jag blir av att läsa detta! :)
Men ta det nu lugnt! ;) Hoppas den där krämen hjälper nu då.

Det där med Malmö låter väl inte tokigt alls, kommer ju nämre mig på det viset, haha ;)

Massa kramar!

 
Terese

Terese

27 september 2010 23:28

Så härligt vännen! Men säger som de andra, även om det ser bra ut så är det alltid bra att ta det lugnt ;-)

Så kul med RUL, inte långt kvar dit för dig heller ju! Håller tummarna för att krämen hjälpen!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards