Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Helt slut !

Av bidrottning - 28 september 2010 15:41

Nu har jag precis vaknat, efter en tupplur på 1½ timme.
Jag blev verkligen helt slut av att promenera i Norrtälje idag, ändå promenerade vi inte långt, vi gick till arbetsförmedlingen, Länsförsäkringar och sen till kinarestaurangen.

Men det räckte nog för mig!! Vad man lägger av sig fort !
Än så länge har jag inte fått nån blödning iaf :) men jag kan ju inte säga att jag kan koppla av direkt när jag är ute o går sådär..springer in på toa titt som tätt för att titta..Phu undrar när det ska gå över?

 
 
Terese

Terese

28 september 2010 22:36

Ja man lägger av sig väldigt fort, men nu har du ju inte heller hållt på så mycket på väldigt länge. Förstår att du inte kan koppla av riktigt ordentligt än, men det kommer nog ska du se :-D

Vilmers besiktning har jag uppdaterat om nu...dock blev det lite långt...som vanligt tycker jag när jag väl drar igång ;-)

Kramisar!

http://teresedenrara.blogg.se

 
Terese

Terese

29 september 2010 09:38

Ja det är ganska roligt faktiskt att jag har siffrorna kvar på Filippas vikt och längd, lite kul att jämföra och se om de håller ungefär samma mått. Längden verkar de växa på väldigt lika faktiskt så jag undrar om Vilmer också kommer bli en av de längre bland sina kompisar precis som Filippa är.

Både Filippa och Vilmer föddes precis 8 dagar före bf, med snitt då. De blir inte så stora, men lagomt tycker jag. Tror inte jag får stora barn!

Vad händer idag då?

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

29 september 2010 19:16

Jag förstår att du är orolig, kommer nog bara vara så hela tiden. Visst lägger man av sig fort, oroväckande fort tyvärr men ta det bara lugnt nu vet jag!
Kramar!

 
Monica

Monica

30 september 2010 14:59

Roligt att du får röra på dig igen och inte är bunden till soffan.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards