Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Hej igen !

Av bidrottning - 3 november 2010 11:12

Nu är BM-besöket klart !

158 låg hjärtljuden på(om jag minns rätt så hade Felicia också höga hjärtljud) och mamman får börja knapra nifferex(järntabletter)
Vid inskrivning låg järnvärdet på 127, nu hade det sjunkit till 113.

Kan vara därför som jag känt av endel hjärtklappning.

Sen tog jag upp detta om huvudvärken !! *Peppar peppar* så har jag inte känt av den lika ofta längre..men när det väl kommer då j-lar !!

Bm tog blodtrycket och det låg precis på gränsen till högt..140/90..man åker väl på havandeskapsförgiftning också eller nåt...  
Usch nej, det vill jag verkligen inte.
Får hoppas att undertrycket har sjunkit lite till nästa gång.

over and out !

 
 
Terese

Terese

3 november 2010 13:37

Vad skönt att det var ganska bra ändå och lilltjejens hjärta pickar på ordentligt! ...Mitt hb har ju allltid legat runt 120 vid inskrivningen för att sedan efter några veckor sjunka till 110. Men den här gången låg hb på 127 vid inskrivningen. Ska bli spännande och se vad det ligger på nästa gång jag ska iväg.

Hjärtklappningen och huvudvärken kan ju ha med att hb sjönk så på dig, minns inte om jag nämde det till dig då vi pratade om det. Var ju så med mig med Vilmer att jag kände av det så mycket.

Innan jag blev gravid med Filippa hade jag alltid ett blodtryck på 120-140/95, (var på gränsen till att inte få äta p-piller) när jag väntade Filippa höll detta i sig hela graviditeten. Men sedan helt plötsligt sjönk det och med Vilmer och nu har jag istället ett lågt bltr, ligger på 95/45-60, konstigt hur det kan bli.

Vad ligger du annars i bltr?

Hoppas allt är bra med dig annars och att ni har haft det bra!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

3 november 2010 16:27

Trist med ditt bt och hb men det blir säkert bättre ska du se!
Jag håller iaf tummen stenhårt vet du!
Massa kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards