Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Lussebullar

Av bidrottning - 22 november 2010 17:25

Sista veckan har jag varit grymt sugen på lussekatter men i varje affär jag gått in i så har det inte funnits några..det kanske är tidigt att förvänta sig det?
Nu har jag ledsnat..eller så är det så att mitt sug över de gyllene gula skatterna har blivit för stort..så i veckan tänker jag baka egna !

Det blir ju oftast godare tycker jag, det brukar smaka lite klent med saffran i de man köper. Det är bara det att energin inte har funnits..samtidigt har jag lovat Felicia, att vi ska baka nästa vecka..men jag får väl baka en gång till då :)


  

 
 
Malin

Malin

22 november 2010 17:50

Som jag skrev nyss på fb så har jag redan ätit flera st jag, både köpta och hembakade :) Älskar det!
Ja, de man bakar själv är oftast godare ju, dock är det svindyrt med saffran, gav alltså 34 kr för en påse! Men sen har den blivit biliggare.
Gott är det i vilket fall :)

Önskar dig en lugn och skön kväll.
Kramar!

http://www.anglavinarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

22 november 2010 19:48

Ja det är ju så att om man bakar själv så vet man ju att man får och att det finns ett litet tag hemma :-D Har faktiskt inte sett några i affären än så det kanske helt enkelt inte kommit in. Men jag är ju ingen lussebullefantast, vet inte varför men jag har jättesvårt för lussebullar. De bara växer i munnen på mig. Jag håller mig hellre till pepparkakor och marknadsnougat :-)

Kram kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Monica

Monica

23 november 2010 17:38

Åååå, det låter som en bra idé, ska jag nog göra oxå tror jag. Det blir ju mycket roligare att baka själv.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards