Miss bidrottning

Alla inlägg under januari 2011

Av bidrottning - 1 januari 2011 10:49

Nu är vi äntligen inne på rätt år, nu VET vi att det kommer bli en 2011 bebis   

Idag går vi in i vecka 30 , så nu är nedräkningen här på allvar.

Det är MAX 10 veckor kvar, för gå över det kommer jag inte göra, det känner jag i hela kroppen. Felicia kom 4 dagar före BF också.Jag kan ju såklart inte vara helt säkert, men jag har en sån stark känsla att det kommer bli innan 18e mars som är sagt. Det ska bli så fantastiskt mysigt att få en lillasyster här hemma till Felicia, 2 barnsmamma, känns helt ok   

Tänk att få ligga o snosa bebis hela dagarna, det var inte igår..närmare bestämt 10 år sedan..nästan 11 !! Hujedamig vad åren går fort !

 

Kvällen igår var iaf toppen , precis som vi ville ha den.

Bara jag o Johan, god mat och soffhäng framför teven. Så himla skönt, vi hade flera förfrågningar om vi ville fira med lite olika vänner, men jag valde att känna innifrån, vad jag ville och svaret blev som vi valde att fira.

Jag är inge' trevlig i längden nu iaf, får ont här o var, måste ligga mellan varven o vila ryggen..sova en sväng. Halsbränna som gör mig grinig..ja ingen sällskapsmänniska nu helt enkelt..hehe


Såhär såg vår meny ut :

Förrätt(som sambon överraskade med) : Toast skagen
Varmrätt: Köttbit, hasselbackspotatis, beasås, vitlökssmör och fetaostsallad

Efterrätt: Gino och glass, men den åt vi aldrig utav för vi blev så fruktansvärt mätta. Ja allvarligt, jag trodde min mage skulle spricka !! Så den gör vi iordning ikväll istället . Å maten blev det också kvar av sen igår så vi firar med samma käk idag med :)


Vid 22.30 var jag så fruktansvärt TRÖTT men ville inte lämna sambon här helt ensam vid 12-slaget så jag tog en dusch för att piggna till och det hjälpte:) höll mig vaken till 01 sen. Vi blev fast framför Ishockeyn Sverige-Canada, riktigt spännande match !

Just för tillfället är Johan ute o skottar, har väl kommit 1,5 dm snö inatt kan jag tro*suck* Å mer ska det snöa här under dagen, tur han skottade av hustaket igår..skulle väl ha behövts på stallet och uthuset också..men inte så lätt för en höjdrädd människa :P

Önskar er en trevlig dag på det nya året !


Ovido - Quiz & Flashcards